آموزش تخصصی آیلتس

چرا زبان انگلیسی؟ چرا آیلتس؟

در دنیای رو به رشد امروز، اهمیت دانستن زبان انگلیسی بر کسی پوشیده نیست. انگلیسی در دو قالب زبان اصلی و زبان دوم، توسط بیش از 2 میلیارد نفر از مردم جهان مورد استفاده قرار میگیرد، یعنی تقریبا 1 نفر از هر 4 نفر! همچنین زبان اول دنیای بیزینس و تجارت بی شک زبان انگلیسی است و از آن بعنوان Lingua Franca (زبان پذیرفته شده) یاد میشود.چرا آیلتس

چنانچه قصد سفر به هر نقطه از جهان را داشته باشید، با زبان انگلیسی میتوانید با مردم اقصی نقاط دنیا ارتباط برقرار کنید، پس دنیای سفر و صنعت بزرگ توریسم رابطه ای ناگسستنی و انکارناپذیر با زبان اول دنیا دارد. انگلیسی بعنوان یک زبان بین المللی در دنیای فیلم و سینما مطرح است و علاوه بر اکثر شرکت های بزرگ سینمایی جهان که زبان اصلی محصولاتشان انگلیسی میباشد، سایر کشورها و کمپانی های فیلمسازی هم برای دیده شدن، کسب مقبولیت جهانی و رساندن پیام خود به سراسر دنیا، زبان انگلیسی را چه در قالب دوبله و چه در قالب زیرنویس برای قیلم های خود برمیگزینند.

در امر آموزش و تحصیلات بین المللی نیز انگلیسی بعنوان زبان رسمی و آکادمیک اکثردانشگاه های مطرح دنیا محسوب میشود و داشتن یک مدرک بین المللی که نشان دهنده میزان دانش زبان انگلیسی هر فرد است، لازمه ورود به دنیای علمی، تحصیلی و پژوهشی دنیاست. در این میان آزمون بین المللی IELTS از اعتبار و اهمیت ویژه ای برخوردار است. بنا به گزارش سازمان آیلتس تا سپتامبر 2017، تعداد آزمون های IELTS برگزار شده در دنیا بالغ بر 3 میلیون آزمون منحصر بفرد بوده است که از این حیث رکورد جدیدی را رقم زده است. همین موضوع نشان دهنده مقبولیت و درجه اعتبار بالای این آزمون است و اینکه بعنوان موثق ترین معیار سنجش دانش زبانی در دنیا محسوب میشود.

با در نظر گرفتن اهمیت اخذ مدرک آیلتس برای اخذ پذیرش از دانشگاههای معتبر دنیا، گروه آریانا اقدام به راه اندازی یک بخش تخصصی درباره آیلتس و نکات و موارد ضروری این آزمون نموده است.

همچنین در صورت نیاز به دریافت مشاوره تخصصی و تعیین سطح از سوی اساتید معتبر می توانید فرم زیر را تکمیل نمایید.

برای مشاهده مطالب مربوط به هر مهارت بر روی آیکون مورد نظر کلیک کنید:

[mks_col]

[mks_one_quarter]

writing

WRITING

[/mks_one_quarter]

[mks_one_quarter]

reading

READING

[/mks_one_quarter]

[mks_one_quarter]

speaking

SPEAKING

[/mks_one_quarter]

[mks_one_quarter]

listening

LISTENING

[/mks_one_quarter]

[/mks_col]

Call Now Buttonمشاوره رایگان