دوره زبان انگلیسی در آکادمی کمبریج (هند)

دوره زبان انگلیسی در آکادمی کمبریج

دوره زبان انگلیسی در آکادمی کمبریج (هند)

دوره زبان انگلیسی در آکادمی کمبریج

فراگیری زبان در کشوری انگلیسی زبان چیزیست که به نظر خیلی ها روند یادگیری را سرعت و کیفیت آن را افزایش می دهد. البته در مقابل، زبان آموز باید هزینه بیشتری بپردازد ولی با انتخاب کشورهایی مثل هند که جزو مقاصد تحصیلی و آموزشی نسبتا ارزان هستند، می توان تا حدودی هزینه ها را کاهش داد. در این مطلب با شرایط دوره زبان انگلیسی در هند و به طور خاص؛ دوره زبان انگلیسی در آکادمی کمبریج هند آشنا می شویم. با ما همراه باشید.

اصلا چرا تحصیل زبان در خارج از کشور؟

به طور کلی یادگیری زبان در محیطی که ساکنانش به آن زبان صحبت می کنند، به این دلیل که فرد را به طور دائم وادار به استفاده از آن زبان می کند، در سرعت و کیفیت یادگیری زبان تأثیر مثبت قابل توجهی دارد. البته اگر یک نفر قصد تحصیل در خارج از کشور را دارد و زبان تدریس در کشور مقصد را به خوبی نمی داند، بهتر است یادگیری زبان را تا زمان شروع دوره تحصیلی خود عقب نیاندازد.

 این دسته از افراد یا  می توانند دوره های زبان را (حداقل تا سطحی متوسط) در داخل کشور بگذراند و یا اینکه دوره های زبان در خارج از کشور را انتخاب کنند که در این صورت ضمن فراگیری زبان، تجربه زندگی در کشور مقصد را هم به دست می آورند و برای شروع دوره اصلی تحصیلی خود آمادگی بیشتری خواهند داشت.

دلایل دیگری هم برای یادگیری زبان انگلیسی در خارج از کشور می توان برشمرد که یکی از مهمترین آنها مدرسان زبان هستند و البته شکل و شیوه تدریس زبان در کالج ها و مؤسسات آموزش زبان خارج از کشور، البته نه در هر کشوری و نه در هر مؤسسه ای.

چرا دوره زبان انگلیسی در هند انتخاب خوبی است؟

محیط انگلیسی زبان

انگلیسی زبان دوم مردم هند است و آنها اگرچه با لهجه ای خاص، در مکالمه با استفاده از این زبان مشکلی ندارند. به همین علت هند را می توان در دسته ای از کشورهای انگلیسی زبان قرار داد که انگلیسی، نه به عنوان زبان اصلی، در آنها رواج زیادی دارد.

هزینه های پایین تر

نکته دیگر در مورد گذراندن دوره زبان انگلیسی در هند هزینه های پایین تر زندگی و تحصیل در هند است. مسلما کشورهایی مثل استرالیا، انگلیس یا کانادا، هم به دلایل آموزشی و هم شرایط زندگی انتخاب های بهتری نسبت به هند محسوب می شوند اما اگر از نظر مالی، زندگی و تحصیل در هند را با کشورهای یادشده مقایسه کنیم، گزینه ای که بیش از دیگران در دسترس دیده می شود هند است.

» مطلب مرتبط: تحصیل در هند

مؤسسات آموزش زبان با مدارک معتبر

در هند مراکز و مؤسسات زیادی برای آموزش زبان انگلیسی فعالیت می کنند که برخی از آنها از اعتبار زیادی برخوردارند، اساتید مجربی دارند و سفارت هند هم آنها را معتبر می داند و برای زبان آموزان آنها ویزای زبان صادر می کند.

دوره زبان انگلیسی در آکادمی کمبریج (هند)

آکادمی کمبریج Cambridge Academy of English که  در شهر بنگلور واقع شده، یکی از معتبرترین مؤسسات زبان هند به حساب می آید. برای پی بردن به اعتبار این مؤسسه کافیست بدانید که این آکادمی مورد تأیید دانشگاه کمبریج و سفارت انگلستان British Council در کشور هند است.

فضای چندملیتی

آکادمی زبان کمبریج بنگلور در سال 2005 کار خود را آغاز کرده و طی بیش از 10 سال حدود 300 هزار زبان آموز و دانشجوی خارجی را پذیرفته است. دانشجویان این مرکز غالبا از کشورهای آسیایی و آفریقایی می آیند. این موضوع، فضایی چندملیتی و بین المللی را بر این مؤسسه معتبر آموزش زبان حاکم کرده است که در روند یادگیری زبان انگلیسی تأثیر مثبت زیادی می گذارد.

امکانات روز

آکادمی زبان کمبریج ساختمان نوسازی دارد که در مرکز منطقه «کاماناحالی» بنگلور واقع شده و مجهز به امکانات و سخت افزار کامل آموزشی است. امکانات به روز این مرکز تنها محدود به سخت افزار نیست و شامل امکانات نرم افزاری و شیوه های آموزشی و البته اساتید آن هم می شود.

نظم و انضباط

برخلاف بسیاری از دیگر مراکز آموزش زبان هند که کلاس هایشان بعضا به دلایلی برگزار نمی شود؛ در آکادمی زبان کمبریج به علت نظارت برخی نهادها و مراکز اروپایی، نظم و انضباط در برگزاری کلاس ها و آزمون ها اهمیت زیادی دارد و خبری از لغو شدن کلاس ها یا تغییر در تاریخ و ساعت کلاس ها و آزمون ها نیست.

پیروی آکادمی زبان کمبریج بنگلور از قوانین و استانداردهای بین المللی را می توان در منابع و کتاب های آموزشی استفاده شده برای هر دوره هم دید که کاملا متناسب سطح و مدت زمان دوره انتخاب می شوند.

اساتید

اگر انگلیسی را با لهجه هندی شنیده باشید، احتمالا چندان تمایلی به یادگیری این زبان زیر نظر استاد هندی ندارید، اما اساتید آکادمی زبان کمبریج را باید استثنا دانست؛ آنها انگلیسی را با لهجه قابل قبول و مفهوم صحبت می کنند و زبان آموزان مشکلی در درک صحبت هایشان نخواهند داشت.

اعتبار

همانطور که گفتیم؛ آکادمی زبان کمبریج بنگلور مورد تأیید دانشگاه کمبریج و سفارت انگلستان British Council در کشور هند است و به همین دلیل مدارکی که این مرکز برای زبان آموزان صادر می کند در سراسر دنیا معتبر شناخته می شوند و برای مقاصد تحصیلی (گرفتن پذیرش)، شغلی و مهاجرتی اعتبار لازم را دارند. نکته مثبت دیگر این است که مدارک آکادمی کمبریج تاریخ انقضا ندارند.

شرایط دوره زبان انگلیسی در آکادمی کمبریج (هند)

دوره های ارائه شده در آکادمی کمبریج (بنگلور) به صورت کلی به دو نوع تقسیم می شوند:

  • DEL – Diploma in English Language
  • MDEL –Master Diploma in English Language

دوره DEL – Diploma in English Language

دوره DEL به منظور آماده سازی متقاضیان و آشنایی با مفاهیم اصلی زبان انگلیسی ارائه می شود و دارای سه سطح مبتدی Elementary، متوسط Intermediate و پیشرفته Advanced است و در پایان هر سطح، متقاضیان مدرک معتبر دریافت می کنند.

محتویات آموزشی این دوره عبارتند از:

گرامر – دایره لغات – مهارت خواندن – مهارت نوشتن – مهارت صحبت کردن – مهارت شنیداری

جزئیات دوره

طول دوره: ۶ ماه (۶۳۰ ساعت)

تعداد دانشجو در هر کلاس: ۵ تا ۷ نفر

زمان کلاس ها: ۶ روز در هفته (دوشنبه تا شنبه)

مدت زمان هر کلاس: ۳٫۵ ساعت در روز

امکان صدور مدرک: دریافت ۴ مدرک معتبر در صورت سپری کردن تمام سطوح

دوره MDEL –Master Diploma in English Language

دوره MDEL در واقع یک دوره پیشرفته است که برای افراد با مقاصد خاص تحصیلی، پژوهشی، تجاری و غیره طراحی شده و دارای شش سطح A1 – A2 – B1 – B2 – C1 – C2  است و در پایان هر سطح، متقاضیان مدرک معتبر دریافت می کنند.

محتویات آموزشی این دوره عبارتند از:

گرامر – دایره لغات – مهارت خواندن – مهارت نوشتن – مهارت صحبت کردن – مهارت شنیداری – بهبود دستخط – ساخت کلمات – تلفظ صحیح – مهارت های ارتباطی – مهارت های شخصیتی – آماده سازی برای آزمون های بین المللی – اردوهای آموزشی

جزییات دوره

طول دوره: ۶ ماه (۸۰۰ تا ۱۰۰۰ ساعت)

تعداد دانشجو در هر کلاس: ۵ تا ۷ نفر

زمان کلاس ها: ۶ روز در هفته (دوشنبه تا شنبه)

مدت زمان هر کلاس: ۵ ساعت در روز

امکان صدور مدرک: دریافت ۷ مدرک معتبر در صورت سپری کردن تمام سطوح

ویزای دوره زبان

متقاضیان ایرانی می توانند با ثبت نام در دوره زبان انگلیسی در آکادمی کمبریج در بنگلور ویزای شش ماهه کشور هند را دریافت نمایند و پس از اتمام دوره به کشور بازگردند یا وارد یکی از مقاطع دانشگاهی در هند شوند.

دیدگاه (2)

  • عادل کاظمی پاسخ

    سلام ممنون از اطلاعات کاملتون هزینه هارو به طور نسبی میفرمایید

    25 دی 1402 در 09:28
    • بهزاد عیان پور پاسخ

      سلام خواهش می کنم، با شماره 02191001016 تماس بگیرید راهنماییتون می کنن

      19 اسفند 1402 در 18:30

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonمشاوره رایگان