یک اصل ساده اما مهم در رایتینگ

ielts writing

یک اصل ساده اما مهم در رایتینگ

ielts-writing

همه شما حتما بارها و بارها در خصوص چهار معیار اصلی سنجش رایتینگ شنیده اید و مطالب زیادی پیرامون آن خوانده اید. اما در این نوشته به یک اصل بسیار مهم اما نانوشته خواهیم پرداخت که شاید کمتر در مورد آن توضیح داده شده است. “ویرایش” یا همان بازخوانی متن پس از اتمام ، یکی از بهترین راه های کسب نمره بالاتر میباشد چرا که شما هنگام نگارش بیشتر به ایده پردازی و توسعه موضوع می پردازید و بصورت کاملا ناخودآگاه از مسایل بسیار ریزی که سبب کاهش نمره میشوند غافل میشوید.

مواردی که باید در “بازخوانی ” یا Review متن مورد توجه قرار دهید:

یک: آیا از زمان های درست و افعال مطابق با فاعل استفاده کرده اید.

دو: اسامی غیر فابل شمارش را بدون s جمع نوشته اید.

سه: علامت گذاری ها را درست انجام داده اید.

چهار: املای کلمات را درست نوشته اید.

شاید این موارد بنظر ساده و ابتدایی بیایند اما تجربه من نشان میدهد که زبان آموزان در تمام سطوح مرتکب این خطاها میشوند و بدون “بازخوانی” متن خود براحتی نمره از دست میدهند.

ادامه دارد …

 

نویسنده این مطلب

حمید آزاد

علاقه وافر به زبان انگلیسی سبب شد تا از سن ۲۰ سالگی کار تدریس را آغاز کنم و حالا بعد از گذشت ۱۴ سال و کسب تجارب بسیار در موسسات مختلف و کار با صدها زبان آموز ، با علاقه ای بیشتر و بصورت تخصصی به تدریس آیلتس مشغول میباشم.
در طول هفت سال گذشته که تمرکز اصلی ام بر روی آزمون های بین المللی نظیر آیلتس و تافل بوده و بیشتر دانشجویانم قشر هدفمند جامعه با انگیزه های تحصیلی و کاری در خارج از کشور بوده اند، با دغدغه ها و مشکلات رایج این قشر بخوبی آشنا شده ام و برنامه ریزی مبتنی بر صرفه جویی زمانی و کار دقیق بر روی ضعف های واقعی داوطلبین آیلتس را در دستور کار خودم قرار داده ام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonمشاوره رایگان