دوره زبان انگلیسی در تایلند

دوره زبان انگلیسی در تایلند

دوره زبان انگلیسی در تایلند

دوره زبان انگلیسی در تایلند

با داشتن 2 دانشگاه در میان 500 دانشگاه برتر دنیا و 6 دانشگاه دیگر در بین 1000 دانشگاه برتر دنیا، تحصیل در تایلند بهتر از تصور اولیه مان به نظر می رسد. احتمالا تصور غالب این است که تایلند در بهترین حالت می تواند یک مقصد گردشگری جذاب باشد اما با خواندن شرایط تحصیل در تایلند این کشور را یک مقصد تحصیلی جالب توجه هم می بینیم. در این مطلب درباره شرایط گذراندن دوره زبان انگلیسی در تایلند صحبت می کنیم که می تواند مقدمه ای بر تحصیل در تایلند یا تحصیل در نقاط دیگر دنیا باشد.

اگر درباره شرایط تحصیل در تایلند تحقیق کرده باشید، از این موضوع اطلاع دارید که گرفتن پذیرش از دانشگاه های تایلند بدون ارائه مردک زبان انگلیسی ممکن نیست. شما یا باید مدرک زبان داشته باشید و یا به عنوان یک راه حل جایگزین؛ در یک دوره زبان انگلیسی در تایلند شرکت کنید و پس از کسب حد نصاب لازم در آزمون مربوط، به عنوان دانشجو پذیرفته و به تحصیل در تایلند مشغول شوید.

مزایای دوره زبان انگلیسی در تایلند

البته لزوما نباید شما متقاضی تحصیل در تایلند باشید تا بتوانید در دوره زبان انگلیسی در تایلند شرکت کنید. اگر به هر دلیل دیگری خواهان یادگیری زبان انگلیسی باشید هم می توانید با گذراندن دوره زبان انگلیسی در تایلند به خواسته خود برسید. اما دوره های زبان انگلیسی در تایلند چه مزایایی دارند؟

کاهش هزینه ها

تایلند در بین مقاصد تحصیلی، در رده کشورهای نسبتا کم هزینه قرار می گیرد. هزینه زندگی در تایلند یک مزیت مهم برای این کشور محسوب می شود و با انتخاب تایلند به عنوان محل تحصیل می توان تا حد قابل توجهی مخارج تحصیل در خارج از کشور را کاهش داد.

 400 تا 500 دلار هزینه ای است که یک دانشجو یا زبان آموز برای گذراندن یک ماه از زندگی خود در تایلند می پردازد. این رقم در برخی از کشورها حدودا دوبرابر است.

شهریه: علاوه بر هزینه زندگی در تایلند هزینه دوره زبان انگلیسی در تایلند هم در مقایسه با کشورهای آسیایی دیگر کمتر است و زبان آموزان در این کشور شهریه کمتری پرداخت می کنند.

آشنایی تایلندی ها با زبان انگلیسی

روند رو به رشد حضور گردشگران خارجی در تایلند طی سالیان اخیر، استفاده از زبان انگلیسی در بین مردم این کشور را رواج داده است و حالا مردم تایلند آشنایی بیشتری با زبان انگلیسی دارند. این موضوع می تواند تایلند را به محیطی مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی تبدیل کند. حداقل در مقایسه با کشورهایی که مردم آنها با زبان انگلیسی تقریبا غریبه هستند، شرایط تایلند بهتر به نظر می رسد.

مطابق نیاز زبان آموز

دوره های زبان انگلیسی در تایلند تنوع زیادی دارند و متقاضیان با شرایط مختلف می توانند دوره زبان متناسب با نیازهای خود را در تایلند پیدا کنند. ضمن اینکه دوره های تخصصی مانند دوره های آکادمیک برای دانشجویان، دوره های تجاری برای تجار و افراد شاغل و همچنین دوره های مکالمه و گرامر در تایلند برگزار می شود.

تجربه

متقاضیان شرکت در دوره زبان انگلیسی در تایلند ویزای یک ساله این کشور را دریافت می کنند و در طول این یک سال می توانند شرایط زندگی و تحصیل در تایلند را ارزیابی و در مورد ماندن در این کشور و تحصیل در دانشگاه های تایلند تصمیم گیری کنند.

» مطلب مرتبط: دوره زبان انگلیسی در مالزی

» مطلب مرتبط: دوره زبان انگلیسی در انگلستان

» مطلب مرتبط: دوره زبان انگلیسی در هند

انتخاب مؤسسه زبان

اولین موضوع در مورد شرکت در دوره زبان انگلیسی در تایلند به انتخاب مؤسسه زبان مربوط می شود. مؤسسات زبان زیادی در تایلند مشغول فعالیت هستند که معتبرترین آنها را در بانکوک، پایتخت تایلند و همچنین شهرهایی مثل پوکت و پاتایا و چند شهر دیگر می توان پیدا کرد.

برخی از کالج های زبان انگلیسی تایلند، شعبه مؤسسات معتبر بین المللی هستند و برخی دیگر به صورت خصوصی و یا تخصصی دوره های متنوعی را ارائه می دهند.

طول دوره زبان انگلیسی در تایلند

در هنگام انتخاب دوره این امکان وجود دارد که تعداد ساعات مشخصی را برای یادگیری تعیین و شهریه ای متناسب همان زمان تعیین شده، پرداخت کنید. شما می توانید طی کمتر از 6 ماه هم دوره خود را بگذرانید و در این شرایط هزینه کمتری هم پرداخت می کنید اما باید این واقعیت را در نظر بگیرید که دوره کوتاه مدت نتیجه مورد نظر شما را به همراه نخواهد داشت و بهتر است دوره های ۶ ماهه تا یکساله را برای یادگیری زبان در نظر بگیرید.

انتخاب استاد

نکته دیگری که در کنار انتخاب مؤسسه زبان انگلیسی و همچنین انتخاب طول دوره زبان در تایلند باید به آن توجه کنید، به انتخاب استاد مربوط می شود. اگر می خواهید زبان انگلیسی را در کوتاه ترین زمان به خوبی یاد بگیرید (چه کسی نمی خواهد؟!) بهتر است به جای اساتید تایلندی که انگلیسی را با لهجه حرف می زنند و کیفیت کارشان هم چندان تفاوتی با اساتید ایرانی ندارد، اساتیدی را انتخاب کنید که زبان مادری شان انگلیسی است.

این اساتید که ملیت آمریکایی، انگلیسی، استرالیایی و… دارند و با عنوان Native شناخته می شوند، عموما در مؤسسات معتبر آموزش زبان در تایلند تدریس می کنند و نسبت به اساتید تایلندی هم دستمزد بیشتری دریافت می کنند. بهتر است موضوع هزینه ها را در این مورد هم نادیده بگیرید و با انتخاب یک استاد اصالتا انگلیسی زبان و یک بازه زمانی 6 ماهه تا یک ساله، از دوره زبان انگلیسی در تایلند بهترین نتیجه را بگیرید. به این ترتیب هزینه و زمان صرف شده توجیه پذیر است.

ویزا

شرکت کنندگان در دوره زبان انگلیسی در تایلند به این شرط که طول دوره زبان آنها حداقل 6 ماه باشد، می توانند ویزای تحصیلی تایلند را دریافت کنند و با استفاده از این ویزا در تایلند اقامت داشته باشند. در مطلب تحصیل در تایلند می توانید شرایط دریافت ویزای تحصیلی تایلند را مطالعه کنید.

دیدگاه (27)

  • رها پاسخ

    سلام.
    چندسال پیش من و همسرم از یک موسسه خصوصی آموزش زبان در پاتایا پذیرش گرفتیم و ویزای تحصیلی دریافت کردیم و یکسال در پاتایا بودیم.
    سال گذشته به همون موسسه ایمیل زدم برای پرسیدن قیمتها و شرایط جدید اما گفتن دیگه به ایرانیها ویزا بابت یادگیری زبان انگلیسی داده نمیشه.
    میخواستم ببینم همچنان این قانون پابرجاست یا خیر؟
    ممنون

    16 تیر 1400 در 22:47
    • شادی مردانی پاسخ

      سلام. روز بخیر
      بله. در حال حاضر امکان گرفتن ویزا برای دوره زبان در تایلند وجود نداره اما برای کشور های دیگه میتونید اقدام کنید.
      پیشنهاد میکنم با موسسه تماس بگیرید تا در این خصوص راهنماییتون کنیم.
      تماس با ما

      23 تیر 1400 در 09:42
  • م پاسخ

    سلام اسم این کالج ها چیه

    24 آذر 1399 در 20:18
    • شادی مردانی پاسخ

      سلام خانم مریم
      کالج های متعددی وجود داره برای زبان مثل :
      AEA Australian
      Amaze English School
      AUA Language Center
      Bangkok Patana School
      Berlitz Thailand
      California English
      ECC Thailand

      2 دی 1399 در 11:47
  • رامين پاسخ

    سلام وقتتون بخیر هزینه کالج زبان انگلیسی برای دوره شش ماهه در بانکوک چند در میاد

    13 مهر 1397 در 21:10
    • بهزاد عیان پور پاسخ

      سلام
      بسته به نوع کالج، سطح شما و ساعت دورتون داره.
      به صورت میانگین برای هر ترم 6 ماهه 150 تا 2000 دلار

      14 مهر 1397 در 14:07
  • عسگری پاسخ

    با سلام دختر بنده 13 ساله میباشد در خصوص دوره زبان انگلیسی در تایلند میخواستم هزینه و مدت زمان دوره های آن رو بدونم

    18 فروردین 1397 در 11:51
    • مشاور پاسخ

      سلام
      این دوره ها از 3 ماه تا 1 سال متغییر هستند در رده ها و سطوح مختلف.
      برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های دفتر در قسمت تماس با ما ارتباط برقرار بفرمایید.

      با تشکر

      20 فروردین 1397 در 10:11
  • رضا پاسخ

    سلام
    برای شرکت در دوره زبان انگلیسی در تایلند
    اقداماتی که لازم هست انجام دهیم بفرمایید

    13 بهمن 1396 در 10:49

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonمشاوره رایگان