دوره زبان انگلیسی در مالزی

دوره زبان انگلیسی در مالزی

دوره زبان انگلیسی در مالزی

دوره زبان انگلیسی در مالزی

برخی از کسانی که قصد یادگیری زبان انگلیسی و گرفتن مدارک معتبری مثل آیلتس و تافل را دارند، به جای آموزشگاه های داخل کشور، ترجیح می دهند در خارج از کشور و البته محیطی انگلیسی زبان، دوره زبان خود را بگذرانند. این دسته از افراد کشورهای مختلفی را می توانند به عنوان مقصد انتخاب کنند اما اگر موضوع هزینه ها را در نظر بگیریم، انتخاب ها محدود می شوند. بین گزینه های مختلف و با در نظر گرفتن همه جوانب، دوره زبان انگلیسی در مالزی انتخاب خوبی به نظر می رسد. در این مطلب به بررسی شرایط دوره زبان در مالزی می پردازیم. با ما همراه باشید.

مزایای دوره زبان انگلیسی در مالزی

محیط انگلیسی زبان

فراگیری زبان انگلیسی در خارج از کشور به ویژه در یک کشور انگلیسی زبان، محیط یادگیری را از چارچوب کلاس خارج می کند و فرد در بیرون از کلاس درس هم باید از زبان انگلیسی برای برقراری ارتباط با دیگران استفاده کند و به این ترتیب در به خاطر سپردن آموخته های خود موفق تر است.

 مالزی هم با اینکه کشوری انگلیسی زبان نیست اما اصلا محیط آن با زبان انگلیسی بیگانه نیست و از این مزیت در مقایسه با برخی از کشورهای دیگر برخوردار است.

آموزش کامل به زبان انگلیسی

 این که آموزش زبان انگلیسی در کلاس ها به طور کامل با استفاده از خود این زبان صورت بگیرد، در تقویت مهارت های 4 گانه زبان (شنیدن، مکالمه، خواندن و نوشتن) بسیار مؤثر است. این یکی دیگر از مزایای دوره های زبان انگلیسی در مالزی به حساب می آید.

اساتید Native

اصولا اساتیدی که زبان مادری شان انگلیسی است و با عنوان Native شناخته می شوند، به دلیل لهجه بهتری که دارند، انتخاب بهتری نسبت به دیگر اساتید زبان محسوب می شوند. دوره زبان انگلیسی در مالزی امکان حضور در کلاس درس اساتید Native را به متقاضیان می دهد.

آموزش تفصیلی معنی کلمات انگلیسی

در دوره های زبان انگلیسی در مالزی معانی کلمات به شکل تفصیلی و توضیحی آموزش داده می شود.

تجربه ای برای تحصیل در خارج از کشور

اگر قصد تحصیل در خارج از کشور را دارید، می توانید با شرکت در دوره زبان مالزی با یک تیر چند نشان بزنید؛ هم زبان انگلیسی خود را تقویت کنید، هم از جاذبه های گردشگری مالزی لذت ببرید و هم تجربه لازم برای زندگی و تحصیل در کشوری دیگر را به دست آورده و برای دوره تحصیلی خود آماده شوید.

در کنار همه آنچه به عنوان مزایای گذراندن دوره زبان انگلیسی در مالزی (که البته برخی از آنها منحصر به این کشور نیستند) برشمردیم، باید در مورد شرایط این دوره ها به موضوعاتی مثل دوری از خانواده، حضور در کشوری غریب و البته پرداخت هزینه های بیشتر (نسبت به ایران) هم اشاره کنیم که البته این موضوعات هم منحصر به مالزی نیستند.

باید جوانب مثبت را در کنار این نکات در نظر بگیرید و تصمیم بگیرید، اما اگر قصدتان گذراندن دوره زبان  در خارج از کشور باشد، مالزی حتما یکی از گزینه های قابل توجه است. مالزی را می توان کشوری توسعه یافته با صنعت پیشرفته معرفی کرد که صاحب محیط تحصیلی بین المللی و جامعه انگلیسی زبان است و امنیت بالا و جاذبه های گردشگری فراوانی هم دارد.

» مطلب مرتبط: دوره زبان انگلیسی در هند

» مطلب مرتبط: دوره زبان انگلیسی در انگلستان

» مطلب مرتبط: دوره زبان انگلیسی در تایلند

کالج‌ ها و مؤسسات معتبر آموزش زبان، در مالزی شعبه و نمایندگی دارند و دوره ‌های مختلف آموزش زبان را در این کشور برگزار می ‌کنند. برخی از این مؤسسات از اساتید Native بهره می ‌برند که امکان یادگیری زبان با لهجه خوب را به زبان‌ آموز می ‌دهند. شرایط این کالج‌ ها و مؤسسات از جهات مختلف با هم یکسان نیست. در ادامه مطلب نگاهی به شرایط برخی از این مؤسسات می اندازیم.

کالج زبان آیمک IMEC

نگاهی به نمرات کسانی که برای گذراندن دوره زبان در مالزی این کالج را انتخاب کرده اند، نشان می دهد که با انتخاب بسیار خوبی روبرو هستیم و گرفتن حداقل نمره لازم (آیلتس 6) برای زبان آموزان این مؤسسه که توسط اساتید Native آموزش می بینند اصلا کار سختی نیست.

شما چه قصدتان از آموختن زبان انگلیسی در مالزی ادامه تحصیل در خارج از کشور باشد و چه برای کار و تجارت به دانستن زبان انگلیسی نیاز داشته باشید؛ با هر نوع نیازی می توانید دوره متناسب با آن را در کالج زبان آیمک پیدا کنید.

برای ثبت نام در کالج آیمک باید از دو ماه قبل از زمان مورد نظر اقدام کرد. دوشنبه اول هر ماه برای این موضوع تعیین شده است. برای گذراندن دوره یک ماهه زبان در این کالج شهریه ای نزدیک 2500 رینگیت که در حال حاضر معادل 615 دلار آمریکا است، پرداخت می شود. این رقم برای دوره های 3 ماهه و 9 ماهه به ترتیب، حدود 6500 و 16هزار رینگیت است.

کالج زبان لندن LEA

کالج زبان لندن هم مانند کالج آیمک در فاصله کوتاهی از کوالالامپور واقع شده و برنامه روزانه (5 ساعت کلاس در روز) و هفتگی (5 روز هفته جز شنبه ها و یکشنبه ها) مشابه آن دارد.

هزینه شرکت در دوره های زبان کالج لندن مالزی البته از کالج آیمک بیشتر است؛ شهریه دوره یک ماهه این کالج حدود 3700 رینگیت است که در حال حاضر حدود 900 دلار آمریکا می شود. برای دوره 3 ماهه و 9 ماهه کالج زبان لندن هم 7400 و 18500 رینگیت مالزی باید پرداخت کرد.

کالج زبان ای ال اس ELS

6 شعبه از این کالج در شهرهای مالزی قرار دارد که امکان فراگیری زبان انگلیسی را تحت یک سیستم آمریکایی و با استفاده از اساتید بعضا آمریکایی برای زبان آموزان فراهم کرده است.

تفسیم بندی زمانی دوره های کالج ELS با دو کالج دیگر متفاوت است. این کالج دوره های زبان را در سه بازه 4، 5 و 6 ماهه برگزار می کند که شهریه ای بین 12650 تا 17150 رینگیت دارند. نکته منفی در مورد این کالج، نداشتن خوابگاه است که هزینه گذراندن دوره زبان در مالزی را در صورت انتخاب آن، افزایش می دهد.

کالج زبان بریتیش کانسیل British Council

برای تقویت مهارت مکالمه خود کالج زبان بریتیش کانسیل را انتخاب کنید. می توان گفت این کالج بهترین محل برای یادگیری مکالمه انگلیسی است. ضمنا بریتیش کانسیل تنها کالج زبان مالزی است که آزمون آیلتس را برگزار می کند.

کالج بریتیش کانسیل دوره های زبان خود را طی 56 ماه برگزار می کند که به 5 دوره تقسیم می شود و هر کدام از این دوره ها هم شامل 5 سطح هستند. شهریه دوره کامل 56 ماهه در حال حاضر 32 هزار رینگیت و شهریه هر سطح هم  900 رینگیت است. زبان آموزان ابتدا در آزمون  تعیین سطح شرکت می کنند.

1 دیدگاه

  • سلطانی پاسخ

    با سلام و عرض خسته نباشید
    بنده ۲۹ سال سن دارم و مایل به یادگیری زبان انگلیسی در یک کشور دیگر هستم، منتهی هزینه هم برایم مهم است و همچنین داشتن خوابگاه و امنیت در آن کشور
    میخواستم بنده را راهنمایی بفرمایید که در کدام کشور میتوانم زبان انگلیسی را بخوبی یاد بگیرم و همچنین هزینه کلی بنده از لحاظ اقامت و خوابگاه و خورد و خوراک هم پایین باشد. در ضمن بنده محجبه هستم و این موضوع هم برایم خیلی اهمیت دارد که بتوانم راحت در کشور مقصد تحصیل کنم، در مورد مالزی و باکو شما کدام را پیشنهاد میفرمایید و اینکه هزینه تقریبی هر کدام چقدر خواهد بود؟

    6 اردیبهشت 1397 در 14:25

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonمشاوره رایگان