شرایط تحصیل متقاضیان علوم پزشکی در کشورهای روسی زبان اعلام شد

آخرین اخبار

شرایط تحصیل متقاضیان علوم پزشکی در کشورهای روسی زبان اعلام شد

آخرین اخبار

شرایط ادامه تحصیل در کشورهای روسی زبان در رشته های گروه علوم پزشکی در دانشگاه های کشورهای روسیه، روسیه سفید، اوکراین و آسیای میانه اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت شرایط ادامه تحصیل در کشور روسیه، روسیه سفید، اوکراین و آسیای میانه و چگونگی تحصیل به زبان روسی و انگلیسی را برای متقاضیان رشته های علوم پزشکی اعلام کرد.

تمامی افرادی که دارای پذیرش سال ۲۰۱۸-۲۰۱۷ بوده و دوره «پاتفک» را در سال مذکور گذرانده و مدرک پاتفک را ارائه داده و در سپتامبر ۲۰۱۸ وارد کورس اصلی شوند، صرف نظر از نوع پاتفک می توانند دوره اصلی را به زبان روسی یا انگلیسی شروع کنند.

افرادی که دوره «پاتفک» را بعد از سپتامبر ۲۰۱۸ به اتمام رسانده و وارد کورس اصلی شوند ملزم به تحصیل در دوره زبان روسی هستند.

افرادی که بنا بر تشخیص دانشگاه نیاز به گذراندن دوره «پاتفک» نداشته و مستقیما در سال تحصیلی ۲۰۱۸-۲۰۱۹ وارد دوره اصلی شوند ملزم به تحصیل در دوره زبان روسی هستند.

با توجه به عدم تائید دانشگاه های کشور اوکراین در سال تحصیلی ۲۰۱۹-۲۰۱۸، افرادی که در سال تحصیلی ۲۰۱۸-۲۰۱۷ دوره «پاتفک» را در دانشگاه های مورد تائید کشور اوکراین گذرانده‌اند، صرفا می توانند با رعایت مفاد اعلام شده، دوره اصلی را در همان دانشگاه یا دانشگاه های معتبر کشور روسیه شروع کنند.


Call Now Buttonمشاوره رایگان