لطفا هر روز گوش دهید!

ITELS LISTENING

لطفا هر روز گوش دهید!

ITELS - LISTENING

تنها راه تقویت درست و منطقی مهارت شنیدار، گوش دادن منظم و روزانه است.

اگر میخواهید در لیسینینگ آیلتس نمره بالا بگیرید قبل از هر تکنیک و توصیه فنی در خصوص روند آزمون، سراغ تقویت اصولی گوش تان بروید و سعی کنید به مغزتان بیاموزید که زبان انگلیسی و جملات آنرا بعنوان بخشی از توانایی درونی و ذهنی شما بپذیرد. اگر با مغزتان کنار بیایید، همه چیز درست میشود!

 یکی از اصلی ترین و موثرترین روش ها جهت آموزش هر مهارتی به مغز، تکرار آنست. حس شنوایی هم یکی از حواسی است که هم حالت آگاهانه دارد که به آن ” گوش دادن ” میگویند و هم حالت ناخودآگاه دارد که ” شنیدن ” نامیده میشود. برنامه منظم بچینید تا در اوقات خالی خود در طول روز – هر چند 10 دقیقه – حتما به یک فایل صوتی ترجیحا گوش کنید و اگر زمان ، مکان یا عدم تمرکز، این امکان را به شما ندادند، حداقل هر روز انگلیسی را ” بشنوید “.

اینکه چه چیزی را گوش کنیم و چطور برای این کار برنامه ریزی درست و اصولی داشته باشیم، موضوع نوشته های بعدی خواهد بود..

ادامه دارد …

 

نویسنده این مطلب

حمید آزاد

علاقه وافر به زبان انگلیسی سبب شد تا از سن ۲۰ سالگی کار تدریس را آغاز کنم و حالا بعد از گذشت ۱۴ سال و کسب تجارب بسیار در موسسات مختلف و کار با صدها زبان آموز ، با علاقه ای بیشتر و بصورت تخصصی به تدریس آیلتس مشغول میباشم.
در طول هفت سال گذشته که تمرکز اصلی ام بر روی آزمون های بین المللی نظیر آیلتس و تافل بوده و بیشتر دانشجویانم قشر هدفمند جامعه با انگیزه های تحصیلی و کاری در خارج از کشور بوده اند، با دغدغه ها و مشکلات رایج این قشر بخوبی آشنا شده ام و برنامه ریزی مبتنی بر صرفه جویی زمانی و کار دقیق بر روی ضعف های واقعی داوطلبین آیلتس را در دستور کار خودم قرار داده ام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonمشاوره رایگان