پیشنهاد ویژه برای فارغ التحصیلان خارج از کشور

پیشنهاد ویژه امیدار

پیشنهاد ویژه برای فارغ التحصیلان خارج از کشور

پیشنهاد ویژه امیدار

قابل توجه دانشجویان و فارغ التحصیلان کارشناسی و کارشناسی ارشد

از کشورهای هند، مالزی، قبرس، فیلیپین و ارمنستان

تعداد زیادی از دانشجویان ایرانی در سالهای اخیر برای ادامه تحصیل، کشور های آسیایی را انتخاب کرده اند و از آنجایی که اکثر این کشور ها شرایط اقامت و استانداردهای مناسب بعنوان یک مقصد نهایی برای این دسته از دانشجویان را ندارند، همواره دانشجویان پس از اتمام تحصیل در این کشورها ناچاراٌ به فکر مهاجرت و جایگزین شدن در یک کشور طراز اول دیگر هستند.

از طرفی، کشورهای اروپایی همیشه مقصد مناسبی برای ادامه تحصیل و اقامت دانشجویان بین المللی بوده اند. بسیاری از این کشور ها بواسطه اشتراکات سیستم تحصیلی و  همسان بودن زبانی تدریس (انگلیسی) روابط خوبی با دانشگاه های کشور های آسیایی همچون هند، مالزی، فیلیپین و …  دارند. از مزایای ادامه تحصیل در کشورهای اروپایی برای دانشجویان فارغ التحصیل از کشورهای آسیایی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اعتبار مدارک دانشگاه ها بعنوان یک مدرک بین المللی
  • عدم نیاز به ارائه مدرک تسلط به زبان انگلیسی (ایلتس و تافل)
  • امکان تطبیق واحد برای مقاطع بالاتر

با در نظر گرفتن موقعیت این دسته از دانشجویان ایرانی پس از فارغ التحصیلی و تمایل آنها برای ادامه تحصیل در یک کشور بهتر با امتیاز دریافت تسهیلات و بورسیه و همچنین اخذ اقامت پس از پایان دوره تحصیلی، گروه مشاوران تحصیلی امیدار با ارائه بسته های پیشنهادی زیر این امکان را برای هموطنان ایرانی فراهم آورده است.

بورسیه دکترا در هلند با موقعیت کار

فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد در تمامی رشته ( به استثنا رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و پیراپزشکی ) می توانند تنها با ارائه مدرک کارشناسی ارشد خود در کشور هلند بدون پرداخت شهریه  در زمان تحصیل و با دریافت حقوق ماهیانه در مقطع دکترا تحصیل کنند. از نکات حائز اهمیت دکترا در هلند این است که  دانشجو در زمان تحصیل با دریافت حقوق ماهیانه در واقع بصورت خودکار ملزم به پرداخت مالیت به دولت خواهد بود که این خود امتیازی برای آنها در جهت کسب اقامت دائم کشور هلند بحساب می آید. دکترا در هلند برای اکثر دوره ها 6 سال بطول می انجامد که البته دانشجویان بعد از پرداخت 5 سال مالیات در هلند میتوانند طبق قوانین حوزه شینگن اقامت دائم و پاسپورت هلندی دریافت کنند. از دیگر نکات قابل توجه برای دانشجویان دکترا در هلند این است که میتوانند بصورت تمام وقت کار کنند و با محدودیت های ساعت کاری دانشجویی روبرو نیستند.

» مطلب مرتبط: دکترا در هلند

 

مدارک لازم:

  • مدرک کارشناسی ارشد و کارشناسی به همراه ریز نمرات
  • دو توصیه نامه از اساتید دانشگاهی یا حرفه ای مرتبط
  • خلاصه پروپوزال
  • پشت سر گذاشتن مصاحبه آنلاین
  • رزومه تحصیلی
  • انگیره نامه

زمان تقریبی فرآیند اخذ پذیرش دکتری از ابتدا تا اخذ ویزا حداقل 6 ماه تخمین زده میشود.

 بورسیه کارشناسی ارشد در ایتالیا

فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی صرفاً با ارائه مدرک کارشناسی خود میتوانند با دریافت کمک هزینه 5000 یورویی و تخفیف شهریه تا سقف 90%  دانشگاه با حداقل هزینه در یکی از معتبرترین دانشگاه های ایتالیا در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کنند. ایتالیا در حال حاضر یکی از محبوبترین مقاصد دانشجویی از نظر بورسیه تحصیلی و کمک هزینه های دولتی در جهان بشمار می آید.

» مطلب مرتبط: بورسیه تحصیلی ایتالیا

 

مدارک لازم:

  • مدرک کارشناسی بهراه ریز نمرات
  • مدرک سوم دبیرستان و پیش دانشگاهی بهراه ریز نمرات
  • دو توصیه نامه از اساتید دانشگاهی یا حرفه ای مرتبط
  • آزمون ورودی (برخی رشته های خاص)
  • رزومه تحصیلی
  • انگیره نامه

تمامی دانشجویان تا پایان اردیبهشت 1395 برای ارائه مدارک و تشکیل پرونده فرصت دارند تا برای اخذ پذیرش و ثبت نام بورس دولتی اقدام کنند.

قابل توجه متقاضیان گرامی

متقاضیان تحصیل در مقطع دکترا میتوانند بروزترین اطلاعات خود را در قسمتفرم مشاوره تحصیلی  برای کارشناسان ما ارسال نمایند.
بدیهی است با توجه به حجم رزومه های دریافتی همکاران ما سعی میکنند طی 7 الی 10 روز کاری نتیجه ارزیابی درخواست شما را فقط از طریق ایمیل به اطلاع تان برسانند.
لطفاً تا قبل از دریافت نتیجه ارزیابی از سوی همکاران ما از تماس تلفنی با مجموعه خودداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonمشاوره رایگان