بورسیه تحصیلات تکمیلی آلمان – دانشگاه هامبورگ

بورسیه تحصیلات تکمیلی آلمان - دانشگاه هامبورگ

بورسیه تحصیلات تکمیلی آلمان – دانشگاه هامبورگ

بورسیه تحصیلات تکمیلی آلمان - دانشگاه هامبورگ

دانشگاه هامبورگ آلمان به دانشجویان دوره های کارشناسی ارشد و دکترای این دانشگاه بورسیه اعطا می کند که می تواندبخشی از هزینه های تحصیل و زندگی آنها را تأمین کند. اصولا تحصیل در آلمان جزو گزینه های مقرون به صرفه ایست که پیش روی دانشجویان بین المللی قرار دارد و دریافت بورسیه، از جمله بورسیه تحصیلات تکمیلی دانشگاه هامبورگ آلمان می تواند هزینه ها را پایین تر هم بیاورد.

معرفی دانشگاه هامبورگ آلمان

عده ای از اهالی شهر هامبورگ، در سال 1919 دانشگاهی را تأسیس کردند که حالا و بعد از گذشت یک قرن، یکی از برترین دانشگاه های آلمان به حساب می آید. این دانشگاه در آخرین رده بندی QS به عنوان چهاردهمین دانشگاه آلمان و یکی از 250 دانشگاه برتر دنیا معرفی شده است. این دانشگاه برای تحصیل و پژوهش در رشته های زیر جزو 100 دانشگاه برتر دنیا به حساب می آید:

  • Anatomy & Physiology
  • Earth and Marine Sciences
  • Linguistics
  • Law and Legal Studies

دانشگاه هامبورگ، با میزبانی از بیش از 30هزار و پانصد دانشجو، یک دانشگاه بزرگ محسوب می شود که حدود 10درصدشان را دانشجویان بین المللی تشکیل می دهند.

بورسیه تحصیلات تکمیلی آلمان – دانشگاه هامبورگ

بورسیه تحصیلی Universität Hamburg یک Merit scholarships است که به دانشجویان ممتاز بین المللی تعلق می گیرد و این دسته از دانشجویان، در همه دوره های کارشناسی ارشد و دکترای این دانشگاه می توانند برای دریافت آن اقدام کنند.

امتیازات بورسیه

بورسیه دانشگاه هامبورگ، یک فاند به مبلغ 850 یورو در ماه است. در صورت فراهم بودن بودجه، ممکن است به محققان دکترا 1000 یورو در ماه اهدا شود. این بورسیه به مدت 2 ترم (در کل 12 ماه) اهدا می شود. پس از آن هم می توان دوباره برای دریافت بورسیه اقدام کرد.

مهلت ثبت نام

متقاضیان دریافت بورسیه دانشگاه هامبورگ می توانند در دو دوره برای دریافت بورسیه اقدام کنند؛ در دوره اول، تا 27 فروردین 99 و در دوره دوم، تا 24 مهر 99 برای انجام کارهای لازم فرصت دارند.

شرایط لازم

  • عملکرد خوب تا عالی دانشگاهی
  • دانش و قابلیت‌ های قابل اثبات دیگر (مثل مقالات و جوایز)
  • فعالیت‌ های اجتماعی و/یا بین فرهنگی (مثل فعالیت‌ های داوطلبانه)
  • ثبت نام برای حداقل 2 ترم تحصیلی در دانشگاه هامبورگ (دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا می‌ توانند بعد از یک ترم تمام‌شده اقدام به ثبت نام کنند)
  • نداشتن شرایط دریافت وام دانشجویی فدرال (BAföG)

مدارک مورد نیاز

» مطلب مرتبط: اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonمشاوره رایگان