بورسیه تحصیلی ایرلند – MBA

بورسیه تحصیلی ایرلند

بورسیه تحصیلی ایرلند – MBA

بورسیه تحصیلی ایرلند

این بورسیه توسط دانشگاه دوبلین (The UCD Michael Smurfit Graduate Business School) به دانشجویان ممتاز بین المللی از سرتاسر جهان برای سال تحصیلی 2019 – 2018 برای تحصیل در رشته MBA ارائه می شود.

» مطلب مرتبط: تحصیل در ایرلند

مقطع

کارشناسی ارشد

رشته

این بورسیه در رشته MBA ارائه میشود.

موارد تحت پوشش بورسیه دانشگاه دوبلین

این بورسیه شامل پوشش 100% شهریه تحصیلی می شود و دریافت کنندگان این بورسیه دوره MBA را به صورت رایگان به اتمام خواهند رساند.

شرایط مورد نیاز برای دریافت بورسیه دانشگاه دوبلین

متقاضیان بین المللی باید دارای شرایط زیر باشند:

  • تابعیت یکی از کشورهای اروپا (به غیر از ایرلند)، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و مرکزی، آفریقا، چین، استرالیا و خاورمیانه
  • مدرک کارشناسی از دانشگاههای معتبر
  • تسلط به زبان انگلیسی (مدرک آیلتس آکادمیک با نمره 6.5 به بالا)
  • نمره 650 یا بالاتر GMAT

چگونگی درخواست برای بورسیه دانشگاه دوبلین

برای دریافت این بورسیه روند و یا فرم درخواست خاصی وجود ندارد و تمام متقاضیانی که دارای شرایط ذکر شده در بالا باشند و برای پذیرش در رشته MBA در (The UCD Michael Smurfit Graduate Business School) اقدام کنند و موفق به پذیرش غیر مشروط شوند به صورت خودکار وارد لیست دریافت کنندگان بورسیه می شوند و کمیته مربوطه در دانشکده با توجه به سوابق و شرایط تحصیلی دانشجویان، دریافت کنندگان بورسیه را تعیین می کند.

» مطلب مرتبط: لینک ثبت نام آنلاین

توجه: در مورد این بورسیه ها، خدمات تحصیلی و مشاوره از طرف موسسه ارائه نمی شود بنابراین توصیه میکنیم متقاضیان عزیز برای کسب اطلاعات تکمیلی به لینک زیر مراجعه کنند و مراحل ثبت نام را شخصاً انجام دهند.

» مطلب مرتبط: لینک بورسیه دانشگاه دوبلین

آخرین مهلت ثبت نام

متقاضیان دریافت بورسیه تحصیلی دانشگاه دوبلین تا 27 آوریل 2018 فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام آنلاین و درخواست برای بورسیه اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonمشاوره رایگان