بورسیه تحصیلی دانمارک – مدیریت فناوری اطلاعات – دکترا

بورسیه دانمارک

بورسیه تحصیلی دانمارک – مدیریت فناوری اطلاعات – دکترا

بورسیه تحصیلی دانمارک

متقاضیان دریافت بورسیه تحصیلی دانمارک در مقطع دکترا در رشته تحصیلی مدیریت فناوری اطلاعات IT می توانند در خواست خود را به دانشکده تجارت کپنهاگ ارسال نمایند.

دانشکده تجارت کپنهاگ (CBS) در سال ۱۹۱۷ راه اندازی شد و امروز با ۲۰,۰۰۰ دانشجو و ۱,۵۰۰ کارمند بزرگترین دانشکده اروپا و یکی از ۸ دانشگاه برتر برای تحصیل در دانمارک به حساب می آید. ‏CBS تنها بر جنبه های فنی و یا در جنبه های مدیریت سازمانی متمرکز نیست، بلکه با یک چشم انداز اجتماعی-فنی و یک رویکرد چند رشته ای برای رسیدگی به طیف وسیعی از فعالیت های استراتژیک، ساختاری و عملیاتی به جمع آوری، پردازش، ذخیره سازی، توزیع و استفاده از اطلاعات در سازمان ها و جامعه می پردازد.

» مطلب مرتبط: تحصیل در دانمارک

مقطع:

دکترا

رشته:

مدیریت فناوری اطلاعات

موارد تحت پوشش بورسیه تحصیلی دانمارک:

این بورسیه به مدت ۳ سال پرداخت میشود و شامل دوره ی تدریس الزامی به مدت نیمی از سال تحصیلی (۸۴۰ ساعت کار) بوده و همچنین شامل حقوق کامل می باشد.

بورسیه تحصیلی دانمارک شامل شهریه، دفتر کار، کمک هزینه سفر همراه با حقوق با پرداختی ماهانه ۲۳۷۷۰ کرون دانمارک (۳۱۶۰ یورو) تا ۲۸۹۶۴ کرون (۳۸۶۰ یورو) بسته به ارشدیت می باشد. همچنین سهم بازنشستگی در مجموع ۱۷.۱ ٪ از ۸۵ درصد از حقوق پایه نیز در نظر گرفته شده است.

میزان حقوق با توافقنامه وزارت اقتصاد و سازمان آکادمیک مرکزی مشخص می شود.

شرایط مورد نیاز برای دریافت بورسیه تحصیلی دانمارک:

متقاضیان باید شرایط زیر را احراز نمایند:

  • دانشجوی دکترا باید در یکی از دانشکده های زبان، حقوق، انفورماتیک، مدیریت عملیاتی، حسابداری یا فرهنگ ثبت نام نماید.
  • متقاضی باید دارای مدرک کارشناسی ارشد معتبر بوده و همچنین پیشینه تحصیلی در زمینه علوم اجتماعی نیز داشته باشد.
  • متقاضی باید دوره ارشد خود را پیش از شروع دوره دکترا در CBS به اتمام رسانده باشد.
  • متقاضی باید تسلط کامل به زبان انگلیسی داشته باشد.

مدارک جانبی:

متقاضی باید یک پروپوزال ۵ صفحه ای از پروژه ی خود ارائه دهد. این پروپوزال باید شامل موضوع تحقیق، توضیح متد و چهارچوب تئوری اولیه، موارد مورد نیاز و برنامه اجرایی باشد. به اضافه پروپوزال متقاضی باید یک کپی از مدرک کارشناسی ارشد و دیگر مدارک مشابه، رزومه و یک کپی از مقالات منتشر شده خود را ارسال نماید.

متقاضی باید شواهدی از توانایی نوشتاری انگلیسی خود مانند پایان نامه دوره ارشد یا نمونه نگارش خود به زبان انگلیسی را ارائه دهد. ارائه مدارک GRE یا GMAT از امتیاز ویژه ای برخوردار می باشد.

چگونگی ثبت درخواست برای بورسیه تحصیلی دانمارک:

متقاضی میتواند توسط سیستم نام نویسی الکترونیکی ثبت نام کند. دانشکده تجارت کپنهاگ باید تمام مدارک متقاضی و تمام ضمایم را تا آخرین مهلت زمان داده شده دریافت نماید.

آخرین مهلت:

آخرین مهلت برای متقاضیان ۲۸ فوریه ۲۰۱۶ می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonمشاوره رایگان