بورسیه تحصیلی نیوزیلند – دانشگاه وایکاتو

بورسیه تحصیلی نیوزیلند

بورسیه تحصیلی نیوزیلند – دانشگاه وایکاتو

در مطلب این هفته به معرفی بورسیه تحصیلی نیوزیلند که توسط دانشگاه وایکاتو University of Waikato به متقاضیان تحصیل در نیوزیلند در مقطع دکترا ارائه می شود می پردازیم. دانشگاه وایکاتو در شهر همیلتون در کشور نیوزیلند واقع شده است و به منظور ایفای نقش خود در پیشرفت پروژه های تحقیقاتی کشور، بورسیه های تحصیلی خود را به دانشجویان ممتاز داخلی و بین المللی ارائه می کند.

» مطلب مرتبط: تحصیل در نیوزیلند

مقطع

دکترا

رشته

تمامی رشته های ارائه شده توسط دانشگاه وایکاتو

موارد تحت پوشش بورسیه تحصیلی نیوزیلند

  • ارزش هر بورسیه به میزان 22.000 دلار نیوزیلند در سال است که به صورت ماهانه به دانشجوی بورسیه شده پرداخت می شود.
  • دانشجوی بورسیه شده از پرداخت شهریه دانشگاه در طول تحصیل معاف می باشد.
  • در صورتی که دانشجو تا پایان 4 سال از شروع دوره، پایان نامه خود را ارائه کند از کمک هزینه 400 دلاری برای آماده سازی پایان نامه برخوردار می شود.

شرایط مورد نیاز برای دریافت بورسیه تحصیلی نیوزیلند

  • متقاضی باید در دوره تمام وقت دکترا در یکی از رشته های تحصیلی ارائه شده توسط دانشگاه وایکاتو شرکت کند.
  • متقاضی باید نامه پذیرش غیر مشروط برای رشته تحصیلی مورد نظر خود را از دانشگاه دریافت کند. برای بررسی شرایط دریافت پذیرش در رشته های مختلف به وبسایت دانشگاه مراجعه فرمایید.
  • برای دریافت پذیرش از دانشگاه وایکاتو، متقاضیانی که زبان مادری آنها انگلیسی نیست باید مدرک آیلتس با نمره 6.5 (هیچ مهارتی زیر 6 نباشد) یا مدرک تافل با نمره 90 ارائه کنند.
  • انتخاب متقاضیان برای دریافت بورسیه بر عهده کمیته مربوطه در دانشگاه وایکاتو می باشد و بر اساس معیارهایی مانند نمرات و معدل متقاضی در مقاطع قبل، توصیه نامه ها، سوابق مرتبط کاری و تحصیلی و غیره انجام می شود.

چگونگی درخواست برای بورسیه تحصیلی نیوزیلند

متقاضیان دریافت این بورسیه باید ابتدا در وبسایت دانشگاه ثبت نام نمایند و برای دریافت پذیرش، فرم مربوطه (Application To Enrol) را تکمیل کنند. برای ثبت نام و تکمیل فرم به آدرس زیر مراجعه کنید:

» ثبت نام آنلاین

مدارک زیر برای اخذ پذیرش مورد نیاز است:

  • ترجمه مدرک و ریز نمرات در مقطع کارشناسی ارشد
  • حداقل 2 توصیه نامه که یکی از این افراد باید استاد راهنمای متقاضی در مقطع کارشناسی ارشد یا یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه محل تحصیل متقاضی در مقطع ارشد باشد. شایان ذکر است که توصیه نامه ها باید مستقیماً توسط اساتید معرف و در سربرگ رسمی به ایمیل دانشگاه به آدرس (scholarships@waikato.ac.nz) ارسال شود.

سپس پس از دریافت پذیرش از دانشگاه برای تحصیل در رشته مورد نظر، برای دریافت بورسیه دکترا فرم زیر را تکمیل نمایید:

» فرم درخواست بورسیه

توجه: کشور نیوزیلند جزو کشورهای حوزه فعالیت موسسه امیدار نمی باشد و در مورد این بورسیه خدمات تحصیلی از طرف موسسه ارائه نمی شود بنابراین توصیه میکنیم متقاضیان عزیز برای کسب اطلاعات تکمیلی به لینک زیر مراجعه کنند و مراحل ثبت نام را شخصاً انجام دهند.

» لینک بورسیه تحصیلی دانشگاه وایکاتو

آخرین مهلت ثبت نام

آخرین مهلت برای نوبت اول تا تاریخ 31 اکتبر 2016 و برای نوبت دوم تا 30 آوریل 2017 می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonمشاوره رایگان