بورسیه دانشگاه اوپسالای سوئد در مقطع کارشناسی ارشد

بورسیه دانشگاه اوپسالای سوئد در مقطع کارشناسی ارشد

بورسیه دانشگاه اوپسالای سوئد در مقطع کارشناسی ارشد

بورسیه دانشگاه اوپسالای سوئد در مقطع کارشناسی ارشد

دانشگاه اوپسالای سوئد یکی از برترین دانشگاه های این کشور و از برترین دانشگاه های دنیا به دانشجویان خود در مقطع کارشناسی ارشد بورسیه اعطا و آنها را از پرداخت شهریه معاف می کند. شرایط دریافت بورسیه دانشگاه اوپسالای سوئد در مقطع کارشناسی ارشد چگونه است؟

معرفی دانشگاه

دانشگاه اوپسالای (Uppsala University) در شهر اوپسالا، چهارمین شهر بزرگ سوئد قرار دارد. این دانشگاه در سال 1477 تأسیس شده و قدیمی ترین دانشگاه فعال سوئد و تمام کشورهای شمال اروپا، شناخته می شود. این دانشگاه، مثل دیگر دانشگاه های قدیمی دنیا، از اعتبار زیادی هم برخوردار است و نه‌تنها در کشور سوئد، بلکه در دنیا هم جزو برترین دانشگاهها به حساب می آید. دانشگاه اوپسالا در رنکینگ QS سومین دانشگاه برتر سوئد و صد و شانزدهمین دانشگاه برتر جهان است. این دانشگاه در رنکینگ رشته ای QS و برای تحصیل در رشته هایی مثل مطالعات توسعه و داروسازی و داروشناسی جزو 50 دانشگاه برتر دنیا ارزیابی شده است.

دانشگاه دولتی اوپسالا دانشگاهی بزرگ محسوب می شود. این دانشگاه در حال حاضر میزبان 26 هزار دانشجو است که 4 هزار نفر آنها را دانشجویان بین المللی تشکیل می دهند. دانشجویان بین‌ المللی  اوپسالا بیشتر در مقاطع تحصیلات تکمیلی مشغول تحصیل هستند.

» مطلب مرتبط: تحصیل در سوئد

بورسیه دانشگاه اوپسالای سوئد در مقطع کارشناسی ارشد

PRESIDENT’S CLUB SCHOLARSHIP عنوان بورسیه ای است که دانشگاه اوپسالای سوئد به دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد خود اعطا می کند و با توجه به اینکه تمام شهریه دانشگاه را پوشش می دهد، دریافت آن امکان تحصیل رایگان در سوئد را برای دانشجویان فراهم می کند.

متقاضیان دریافت بورسیه دانشگاه اوپسالا باید تا قبل از پایان مهلت ثبت نام، از یکی از دوره های کارشناسی ارشد این دانشگاه پذیرش گرفته باشند. به این منظور باید مدارک و شرایط لازم را برای اخذ پذیرش، فراهم و هزینه ثبت نام را هم پرداخت کرد. به این نکته باید توجه کرد که این بورسیه به دانشجویان دوره های از راه دور تعلق نمی گیرد.

چگونگی درخواست بورسیه

• اپلیکیشن آی‌دی شما از www.universityadmissionions.se باید در اپلیکیشن فرم ذکر شود.
• نیازی به ارسال اسناد و مدارک اضافی نیست. دانشگاه از مدارکی که برای ثبت نام ارائه می دهید، استفاده خواهد کرد.
• متقاضیان باید دارای مدرک کارشناسی باشند.
• متقاضیان باید ثابت کنند که مهارت های نوشتاری و گفتاری زبان انگلیسی شان سطح بالایی دارد.

مدارک مورد نیاز

• ترجمه مدرک کارشناسی و ریز نمرات آن
• دو عدد توصیه نامه
• انگیزه نامه
• پاسپورت و عکس
• سی وی یا رزمه
• مدرک زبان انگلیسی

مهلت ثبت نام بورسیه

متقاضیان دریافت بورسیه، تا 14 بهمن 1398 برای ثبت نام فرصت دارند.

» اطلاعات بیشتر درباره بورسیه کارشناسی ارشد دانشگاه اوپسالای سوئد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonمشاوره رایگان