بورسیه دانشگاه لینشوپینگ سوئد برای سال 2021-2020

بورسیه دانشگاه لینشوپینگ سوئد برای سال 2021-2020

بورسیه دانشگاه لینشوپینگ سوئد برای سال 2021-2020

بورسیه دانشگاه لینشوپینگ سوئد برای سال 2021-2020

دانشگاه لینشوپینگ (Linköping University) سوئد به دانشجویان غیراروپایی دوره های کارشناسی ارشد خود بورسیه اعطا می‌ کند. دریافت این بورسیه می تواند شرایط همواری را برای تحصیل در یکی از بهترین دانشگاه های سوئد فراهم کند. جذابیت این بورسیه زمانی بیشتر می شود که بدانیم همکاری های مشترک دانشگاه لینشوپینگ و مراکز صنعتی نزدیک آن، فرصت های کاری جذابی را پیش روی دانش آموختگان این دانشگاه قرار می دهد.

معرفی دانشگاه لینشوپینگ سوئد

دانشگاه لینشوپینگ سوئد در سال 1969 تأسیس شد اما در سال 1975 بود که ساختار یک دانشگاه را پیدا کرد. این دانشگاه جوان در رده بندی دانشگاه های زیر 50 سال جهان جایگاه سی‌ام را به دست آورده است و در رده بندی کلی QS هم در رده 324 جای دارد. این دانشگاه به ویژه برای تحصیل در رشته هایی مثل مهندسی برق و الکترونیک، علوم مواد و آموزش، یک انتخاب عالی به حساب می آید.

دانشگاه دولتی لینشوپینگ دانشگاه نسبتا بزرگی است و در حال حاضر نزدیک 19 هزار دانشجو را در دانشکده های زیر میزبانی می کند:

  • دانشکده هنر
  • دانشکده علوم پایه
  • دانشکده علوم سلامت و پزشکی
  • دانشکده فنی و مهندسی
  • دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی

حدود 10 درصد از دانشجویان Linköping University دانشجویان بین المللی هستند که غالبا هم در دوره های کارشناسی ارشد و دکترای این دانشگاه تحصیل می کنند.

» مطلب مرتبط: تحصیل در سوئد

» مطلب مرتبط:دوره زبان انگلیسی در سوئد

بورسیه دانشگاه لینشوپینگ سوئد

Linköping University International Scholarships in Sweden عنوان بورسیه ای است که شهروندان کشورهای خارج از اتحادیه اروپا می توانند برای تحصیل در دوره های کارشناسی ارشد دانشگاه لینشوپینگ دریافت کنند و آنها را از پرداخت 25، 50 و 75 درصد شهریه این دانشگاه معاف می کند. دانشجویان تمامی دوره های کارشناسی ارشد این دانشگاه (شاخه های فنی و مهندسی، پزشکی، علوم پایه و…) امکان دریافت این بورسیه را دارند.

مهلت ثبت نام بورسیه

متقاضیان دریافت بورسیه تا 15 ژانویه 2020 (25 دی‌ماه امسال) برای ثبت درخواست خود فرصت دارند.

» مطلب مرتبط: بورسیه های دانشگاه لینشوپینگ سوئد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonمشاوره رایگان