بورسیه دانشگاه ناتینگهام شعبه مالزی – مقطع کارشناسی ارشد

بورسیه دانشگاه ناتینگهام شعبه مالزی - مقطع کارشناسی ارشد

بورسیه دانشگاه ناتینگهام شعبه مالزی – مقطع کارشناسی ارشد

شعبه مالزی دانشگاه ناتینگهام انگلستان تعدادی بورس تحصیلی کارشناسی ارشد اعطا می کند که برای آنهایی که خواهان تحصیل رایگان در یک دانشگاه معتبر هستند، می تواند بسیار جذاب باشد. در این مطلب، به شرایط دریافت بورسیه دانشگاه ناتینگهام شعبه مالزی برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی دانشگاه ناتینگهام

دانشگاه ناتینگهام یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی است که در شهری به همین نام قرار دارد. این دانشگاه که در سال 1881 تأسیس شده، با 32515 دانشجو هفتمین دانشگاه بزرگ بریتانیا به حساب می آید. دانشگاه ناتینگهام از اعتبار زیادی هم برخوردار است و در جدیدترین رنکینگ QS با کسب رتبه 96، در میان 100 دانشگاه برتر دنیا جای گرفته است. دانشگاه ناتینگهام به ویژه برای تحصیل و پژوهش در رشته های داروسازی، پرستاری، علوم دامپزشکی، آموزش و زبان و ادبیات و انگلیسی یک انتخاب خیلی خوب محسوب می شود. این دانشگاه در رشته های یادشده، جزو 50 دانشگاه برتر دنیا ارزیابی شده است.

دانشگاه ناتینگهام در شهر ناتینگهام و نقاط دیگر ناتینگهام شایر و دربی شایر واقع شده است اما دو شعبه هم در خارج از انگلستان و در شرق و جنوب شرقی آسیا دارد؛ یک شعبه در Semenyih  مالزی و یک شعبه در Ningbo چین. نکته مهم و جالب این است که مدارک صادرشده برای دانشجویان دو شعبه آسیایی دانشگاه ناتینگهام، هیچ تفاوتی با مدارک شعبه اصلی دانشگاه ندارد. در واقع، همه مدارک را شعبه اصلی دانشگاه ناتینگهام صادر می کند.

این بورسیه امکان تحصیل در یک دانشگاه معتبر به صورت رایگان را فراهم می کند. این موضوع که هزینه زندگی در مالزی نسبتا پایین است و گرفتن ویزای تحصیلی مالزی هم شرایط نسبتا آسانی دارد، بورسیه کارشناسی ارشد دانشگاه ناتینگهام شعبه مالزی را بسیار جذاب نشان می دهد. به ویژه اگر بدانیم؛ دانشجویان شعبه های مالزی و چین می توانند بعد از گذراندن یک ترم، به شعبه اصلی این دانشگاه انتقالی بگیرند.

بورسیه دانشگاه ناتینگهام شعبه مالزی – مقطع کارشناسی ارشد

تحصیل رایگان در مالزی

Developing Solutions masters programme عنوان بورسیه ای است که شعبه مالزی دانشگاه ناتینگهام به آن دسته از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد که از کشورهای در حال توسعه می آیند، اعطا و آنها را به طور کامل و صددرصدی از پرداخت شهریه معاف می کند. این یعنی، دانشجویان دریافت کننده بورسیه کارشناسی ارشد دانشگاه ناتینگهام شعبه مالزی فقط باید هزینه زندگی در مالزی را بپردازند که در قیاس با بسیاری از کشورها کمتر است. همه اینها هم در کنار هم؛ یعنی تحصیل و زندگی ارزان و در عین حال باکیفیت.

» مطلب مرتبط: تحصیل در مالزی (هر آنچه که باید بدانید)

دانشجویان چه رشته هایی بورسیه کارشناسی ارشد دانشگاه ناتینگهام شعبه مالزی را دریافت می کنند؟

البته بورسیه کارشناسی ارشد شعبه مالزی دانشگاه ناتینگهام به دانشجویان همه رشته ها و دوره های کارشناسی ارشد این دانشگاه تعلق نمی گیرد و دانشجویان رشته های زیر می توانند برای دریافت آن اقدام کنند:

  • مهندسی شیمی
  • مهندسی عمران
  • مهندسی کامپیوتر
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی ارتباطات الکترونیک و کامپیوتر
  • رهبری و مدیریت آموزشی
  • مدیریت توسعه بین المللی
  • روابط بین الملل
  • MA Special Needs
  • MA TESOL

مهلت ارائه درخواست

متقاضیان دریافت بورسیه کارشناسی ارشد دانشگاه ناتینگهام شعبه مالزی تا 26 مهرماه امسال (1398) فرصت دارند درخواست خود را به این دانشگاه ارائه کنند.

شرایط لازم

  • دریافت پذیرش غیرمشروط از دانشگاه ناتنیگهام در مالزی برای دوره تمام وقت در مقطع کارشناسی ارشد و پرداخت ۱۰۰۰ دلار برای صدور پذیرش و الصاق نامه پذیرش به همراه دیگر مدارک مورد نیاز
  • کپی پذیرش و فرم تکمیل شده بورسیه
  • داشتن تابعیت کشورهای در حال توسعه تعیین شده توسط دانشگاه (ایران جزو این کشورها است)
  • توانایی مالی لازم برای تأمین هزینه های زندگی در طول دوران تحصیل
  • مدرک زبان انگلیسی یا زبانی دیگر (شاید لازم باشد)
  • سابقه 1 سال کار پس از پایان دوره کارشناسی

نکته: افرادی که به تازگی دوره کارشناسی خود را به پایان رسانده اند، این بورسیه را دریافت نمی کنند.

» مطلب مرتبط: اطلاعات بیشتر درباره بورسیه

چگونگی اپلای کردن و ارائه درخواست

برای دریافت بورسیه دانشگاه ناتینگهام در مالزی ابتدا باید به وبسایت این دانشگاه مراجعه و برای اخذ پذیرش غیرمشروط برای دوره کارشناسی ارشد اقدام کنید، در صورتی که موفق به اخذ پذیرش شوید می توانید نامه پذیرش را به همراه فرم تکمیل شده بورسیه از طریق ایمیل برای دانشگاه ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonمشاوره رایگان