بورسیه فول فاند استرالیا – دانشگاه ملبورن

بورسیه فول فاند دانشگاه ملبورن استرالیا

بورسیه فول فاند استرالیا – دانشگاه ملبورن

بورسیه فول فاند استرالیاتحصیل رایگان در استرالیا و در دانشگاهی با اعتبار و جایگاه دانشگاه ملبورن، رؤیایی دور از دسترس به نظر می رسد اما دریافت بورسیه فول فاند این دانشگاه که به دانشجویان دوره های پژوهشی مقاطع ارشد و دکترا تعلق می گیرد، می تواند این رؤیا را تحقق ببخشد.

معرفی دانشگاه ملبورن استرالیا

The University of Melbourne سرگذشت جالبی دارد؛ در سال 1853 و در حاشیه ملبورن تأسیس شده است، در حالی که تنها 16 دانشجو و 4 استاد داشته اما حالا نزدیک 50 هزار دانشجو دارد، با کادر علمی ای که بیش از 3500 عضو دارد. این دانشگاه که حدود نیمی از دانشجویانش را غیراسترالیایی ها تشکیل می دهند و تعداد زیادی استاد بین المللی هم دارد، حالا سومین دانشگاه برتر استرالیا و یکی از 50 دانشگاه برتر دنیا است.

بورسیه فول فاند دانشگاه ملبورن استرالیا

هزینه تحصیل در دانشگاه های استرالیا برای دانشجویان بین المللی بسیار بالا است و عملا جز با دریافت بورسیه ممکن نیست. دانشجویان بین المللی برای تحصیل در دانشگاه ملبورن باید به صورت میانگین 40 هزار دلار استرالیا شهریه بپردازند اما امکانی هم هست که نه تنها از پرداخت شهریه، معافشان می‌ کند، بلکه هزینه زندگی شان را هم تأمین می کند؛ دریافت بورسیه فول فاند این دانشگاه.

Graduate Research Scholarship بورسیه ای است که The University of Melbourne به 600 دانشجوی دوره های پژوهشی این دانشگاه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا اعطا می کند و عملا آنها را از تأمین شهریه و هزینه زندگی بی نیاز می کند.

امتیازات بورسیه

دانشجویان دریافت کننده بورسیه فول فاند دانشگاه ملبورن از امتیازات زیر بهره مند می شوند:

  • پوشش کامل شهریه دانشجویان ارشد (به مدت ۲ سال) و دانشجویان دکترا (به مدت ۴ سال)
  • کمک ‌هزینه سالانه زندگی به مبلغ ۳۱۲۰۰ دلار
  • ۳ هزار دلار هزینه سفر به استرالیا
  • بیمه درمانی
  • ویزا

مدارک لازم

  • مدرک معتبر کارشناسی (برای مقطع ارشد) و مدرک معتبر کارشناسی ارشد (برای مقطع دکترا) با معدل ۷۵٪ به بالا در سال آخر
    نکته: متقاضی باید در حداقل ۲۵٪ از سال آخر دوره قبلی خود، کار پژوهشی کرده باشد
  • آیلتس آکادمیک با نمره ۶.۵ به بالا
  • انگیزه ‌نامه
  • رزومه
  • توصیه ‌نامه

چگونگی اقدام

متقاضیان دریافت بورسیه فول فاند دانشگاه ملبورن استرالیا باید از یکی از دوره های پژوهش محور این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد یا دکترا پذیرش بگیرند. تمام متقاضیانی که موفق به دریافت پذیرش شوند، به صورت خودکار برای دریافت بورسیه کاندید می شوند. کمیته مربوط به هر دپارتمان، پس از بررسی درخواست ها، متقاضیان واجد شرایط را برای دریافت بورسیه مشخص می کند.

آخرین مهلت ثبت نام

۱۰ آبان ۹۹

توضیح: گروه امیدار، برای دریافت این بورسیه، سرویسی ارائه نمی کند. اطلاعات بیشتر درباره بورسیه فول فاند دانشگاه ملبورن استرالیا را در این صفحه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonمشاوره رایگان