بورسیه ژاپن – Rotary Yoneyama Scholarship

بورسیه ژاپن - Rotary Yoneyama Scholarship

بورسیه ژاپن – Rotary Yoneyama Scholarship

Rotary Yoneyama Scholarship بورسیه ژاپن و کمک هزینه ای است که از سوی بنیاد روتری به دانشجویان بین المللی محصل در ژاپن پرداخت می شود و می تواند بخشی از هزینه های زندگی و تحصیل آنها در ژاپن را تأمین کند.

Rotary Yoneyama Memorial Foundation یا RYMF یا همان بنیاد روتری هر ساله کمک هزینه قابل توجهی را به دانشجویان بین المللی‌ای که به تحصیل در ژاپن مشغول هستند، می پردازد و این بورسیه می تواند به دانشجویان همه مقاطع (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا) و همه رشته های تحصیلی تعلق بگیرد. در واقع هیچ محدودیتی، نه در ملیت دانشجویان، نه مقطع تحصیلی و نه رشته تحصیلی آنها برای دریافت Rotary Yoneyama Scholarship وجود ندارد. نکته دیگر هم این است که این کمک هزینه به دانشگاه خاصی در ژاپن محدود نیست و دانشجویان همه دانشگاه های ژاپن می توانند برای دریافت آن اقدام کنند.

امتیازات Rotary Yoneyama Scholarship

در قالب این بورسیه، به دانشجویان دوره های کارشناسی ماهانه 100هزار ین و به دانشجویان مقاطع بالاتر (کارشناسی ارشد و دکترا) 140 هزار ین پرداخت می شود. ضمن اینکه هزینه بلیت دانشجویان تا ژاپن هم به آنها پرداخت می شود که این موضوع شامل دانشجویان همه مقاطع می شود.

مدارک مورد نیاز

• فرم تکمیل شده ثبت نام
• ریسرچ پلن
• توصیه نامه
• نامه پذیرش دانشگاه
• مدرک زبان ژاپنی

شرایط لازم

دانشجویان مقطع کارشناسی برای ثبت نام این بورسیه، باید یک کپی از پذیرش خود را ارائه دهند. دانشجویان مقاطع بالاتر هم به توصیه نامه ای از استاد خود در دانشگاه ژاپنی محل تحصیلشان، نیاز دارند.

» مطلب مرتبط: بورسیه تحصیلی چونینگ Chevening انگلستان

اشتیاق دانشجویان به تحصیل، داشتن اهداف روشن و مشخص در آینده، آگاهی از تفاوت های فرهنگی و احترام به فرهنگ های دیگر، توانایی برقراری ارتباط سالم با دیگران و سلامت روحی و جسمی؛ از دیگر شرایطی است که برای اعطای Rotary Yoneyama Scholarship به دانشجویان مورد توجه قرار می گیرد.

نکته: سطح توانایی و مهارت های زبان ژاپنی که از ملزومات دریافت این بورسیه است، بسته به اینکه دانشگاه محل تحصیل متقاضیان دریافت بورسیه، در کدام منطقه روتری قرار دارد، متفاوت است.

مهلت ثبت نام

متقاضیان دریافت Rotary Yoneyama Scholarship تا 15 دسامبر 2019 / 24 آذر 1398 برای ثبت نام، فرصت دارند.

» مطلب مرتبط: اطلاعات بیشتر درباره Rotary Yoneyama Scholarship

نحوه اپلای

تقاضای دریافت بورسیه روتری ژاپن را باید با ارسال ایمیل اعلام کرد. البته با توجه به اینکه متقاضیان باید نامه پذیرش و توصیه نامه از دانشگاه های ژاپن داشته باشند، در حال حاضر فقط دانشجویان محصل در ژاپن می توانند برای دریافت آن اقدام کنند؛ اما این بورسیه هر سال به دانشجویان بین المللی اعطا می شود و سال آینده هم می توان برای دریافت آن اقدام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonمشاوره رایگان