بورسیه کره جنوبی – مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا

بورسیه دانشگاه ملی کیونگپوک کره جنوبی

بورسیه کره جنوبی – مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا

بورسیه دانشگاه ملی کیونگپوک کره جنوبیدانشگاه ملی کیونگپوک کره جنوبی به دانشجویان بین المللی مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا بورسیه اعطا می کند؛ بورسیه ای که می تواند دانشجویان را از پرداخت شهریه، به صورت کامل بی نیاز کند. شرایط دریافت بورسیه دانشگاه ملی کیونگپوک کره جنوبی چگونه است؟

معرفی دانشگاه ملی کیونگپوک کره جنوبی

Kyungpook National University یا به اختصار KNU در سال 1946 تأسیس شده و حالا یکی از دانشگاه های کره ای حاضر در رنکینگ QS است. اگرچه KNU جزو برترین دانشگاه های کره جنوبی در این رنکینگ به حساب نمی آید اما با توجه به رتبه آن در بازه 570-561 می توان این دانشگاه را به اندازه کافی معتبر دانست.
نوزدهمین دانشگاه برتر کره جنوبی، 19 کالج و اسکول دارد که در حال حاضر میزبان 25347 دانشجو در مقاطع مختلف هستند. 1057 نفر از این تعداد، دانشجوی بین المللی هستند.

» مطلب مرتبط: تحصیل در کره جنوبی

بورسیه دانشگاه ملی کیونگپوک کره جنوبی

(KNU International Graduate Scholarship (KINGS عنوان بورسیه ای است که دانشجویان بین المللی Kyungpook National University در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا می توانند دریافت کنند. در هر ترم 70 دانشجو می توانند از این بورسیه بهره مند شوند.

امتیازات بورسیه

بورسیه دانشگاه ملی کیونگپوک، شهریه دانشجویان دریافت کننده را به صورت کامل تا حداکثر 2 سال در هر مقطع (و مجموعا 4 سال در دو مقطع) پوشش می دهد. شرایط دانشجویان دریافت کننده بورسیه، قبل از شروع هر ترم بررسی و در صورت نداشتن شرایط لازم، پرداخت بورسیه متوقف می شود.

شرایط لازم

دریافت بورسیه (KNU International Graduate Scholarship (KINGS به طور کلی دو شرط دارد:
متقاضی، باید دانشجوی بین المللی باشد و در یکی از دوره های کارشناسی ارشد یا دکترای Kyungpook National University پذیرفته شده باشد.

چگونگی اقدام

سازوکار جداگانه و مستقلی برای ثبت نام متقاضیان دریافت این بورسیه وجود ندارد و همه دانشجویان بین المللی پذیرفته شده در دوره های دانشگاه، برای دریافت این بورسیه هم کاندیدا می شوند.

⁩مدارک لازم

  • آخرین مدرک تحصیلی همراه ریز نمرات
  • انگیزه ‌نامه
  • توصیه ‌نامه
  • روزمه یا سی وی
  • پاسپورت
  • مدرک زبان انگلیسی (تافلiBT 71 یا آیلتس 5.5 یا B2)

آخرین مهلت ثبت نام

متقاضیان دریافت بورسیه دانشگاه ملی کیونگپوک کره جنوبی و تحصیل رایگان در این دانشگاه، تا 1 نوامبر 2020 (11 آبان 99) برای اخذ پذیرش از دانشگاه و ثبت نام بورسیه فرصت دارند.

» مطلب مرتبط: صفحه بورسیه در وبسایت دانشگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonمشاوره رایگان