بورسیه تحصیلی انگلیس در مقطع کارشناسی ارشد

بورسیه تحصیلی انگلیس در مقطع کارشناسی ارشد

بورسیه تحصیلی انگلیس در مقطع کارشناسی ارشد

بورسیه تحصیلی انگلیس در مقطع کارشناسی ارشد
دانشگاه بریستول انگلیس، یکی از برترین دانشگاه های این کشور برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه بورسیه اعطا می کند. این بورسیه برای تحصیل در رشته‌ های مختلف در دسترس است.

معرفی دانشگاه بریستول انگلستان

دانشگاه بریستول (University of Bristol) که در سال 1876 در شهر بریستول تأسیس شده، حالا نه تنها در انگلستان، که در دنیا هم یکی از برترین دانشگاه ها به حساب می آید. این دانشگاه در آخرین رنکینگ QS در رده 58 دنیا جای گرفته و برای تحصیل در رشته هایی مثل زمین شناسی و ژئوفیزیک جزو 20 دانشگاه برتر دنیا ارزیابی شده است.

University of Bristol در حال حاضر بیش از 24 هزار دانشجو دارد که حدود هفت هزار نفر آنها، یعنی بیش از یک چهارمشان دانشجوی بین المللی هستند. بیش از یک سوم از جمعیت 3120 نفری کادر علمی این دانشگاه هم افراد غیربومی هستند.

بورسیه دانشگاه بریستول انگلیس

Think Big Postgraduate Scholarships عنوان بورسیه تحصیلی ای است که دانشگاه بریستول انگلیس به دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در رشته های مختلف پرداخت می کند. این بورسیه برای تحصیل در شاخه های «هنر»، «علوم انسانی»، «زبان»، «مهندسی»، «علوم پایه» و «علوم سلامت و پزشکی» (به جز پزشکی، دندانپزشکی و دامپزشکی) در دسترس است.

» مطلب مرتبط: تحصیل در انگلستان

امتیازات بورسیه

بورسیه دانشگاه بریستول کمک هزینه ای تحصیلی به مبلغ 5 هزار، 10 هزار و 20 هزار پوند است که دانشجویان دوره های تمام وقت 1 ساله این دانشگاه می توانند برای دریافت آن اقدام کنند.

شرایط لازم

شما باید برای آغاز یک دوره 1 ساله تمام وقت در سپتامبر 2021 و  در مقطع کارشناسی ارشد اپلای کرده و پذیرش بگیرید.

چگونگی اقدام

اپلای برای بورسیه دانشگاه بریستول از طریق فرم های آنلاین بورسیه های بین المللی صورت می گیرد. اطلاعات بیشتر را درباره این فرم ها و چگونگی اپلای می توانید در راهنمای بورسیه های بین المللی دانشگاه بریستول پیدا کنید.

نکته: با اپلای برای Think Big Postgraduate Scholarships برای دیگر بورسیه های دانشگاه بریستول هم که شرایط اپلای آنها را دارید، به صورت خودکار ثبت نام می شوید.

مهلت اپلای

پروسه دریافت این بورسیه، دو مرحله دارد که هر کدام ددلاین خاصی دارند.

مرحله اول: 29 مارچ 2021 / 9 فروردین 1400

مرحله دوم:  14 ژوئن 2021 / 24 خرداد 1400

در تاریخ 26 آوریل 2021 / 6 اردیبهشت 1400 نتایج ارزیابی مرحله اول، به پذیرفته شدگان اطلاع داده می شود. کمی بعد هم افرادی که پذیرفته نشده اند، از نتایج باخبر می شوند. تاریخ اعلام نتایج ارزیابی به پذیرفته شدگان مرحله دوم (نهایی) 9 ژوئیه 2021 / 18 تیر 1400 است. کمی بعد هم بقیه متقاضیان در جریان نتیجه قرار می گیرند.

توضیح مهم

گروه امیدار سرویسی برای دریافت بورسیه تحصیلی دانشگاه بریستول انگلیس ارائه نمی کند. شما می توانید اطلاعات بیشتر را در صفحه بورسیه در وبسایت دانشگاه بریستول پیدا کنید.

بورسیه های جذاب دیگر

سرویس بورسیه امیدار برای برخی از کشورها فعال است، بورسیه هایی که حتی می توانند شامل دریافت حقوق هم بشوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با امیدار تماس بگیرید.

دیدگاه (2)

  • طراحی فروشگاه پوشاک پاسخ

    سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از دست اندرکاران وبسایت به این خوبی سپاسگزارم

    15 فروردین 1400 در 14:58
    • شیرین اهتمامی پاسخ

      سلام وقت شما بخیر
      خواهش میکنم سلامت باشید

      16 فروردین 1400 در 15:31

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonمشاوره رایگان