بورسیه تحصیلی تایلند – HM King’s and HM Queen’s

HM King’s and HM Queen’s Scholarships

بورسیه تحصیلی تایلند – HM King’s and HM Queen’s

HM King’s and HM Queen’s Scholarships

بورسیه HM King’s and HM Queen’s Scholarships توسط دانشگاه (Asian Institute of Technology (AIT در تایلند به دانشجویان ممتاز کشورهای آسیایی برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد (دوره 22 ماهه) برای سال تحصیلی 2019 اعطا می شود.

» مطلب مرتبط: تحصیل در تایلند

مقطع

کارشناسی ارشد

رشته

بورسیه King’s Scholarships برای رشته های مرتبط با مهندسی، فناوری و مدیریت

بورسیه Queen’s scholarships برای رشته های مرتبط با محیط زیست

موارد تحت پوشش بورسیه

این بورسیه شامل پوشش کامل شهریه، هزینه اقامت و کمک هزینه زندگی برای اقامت در خوابگاههای دانشگاه (Asian Institute of Technology (AIT می باشد.

شرایط مورد نیاز

متقاضیان دریافت این بورسیه باید دارای مدرک کارشناسی در رشته های مرتبط  با معدل 19 به بالا از دانشگاههای معتبر باشند. همچنین متقاضی باید تسلط کامل به زبان انگلیسی داشته باشد (مدرک آیلتس با نمره 6 به بالا یا مدرک تافل با نمره 50 به بالا )

چگونگی درخواست برای بورسیه

برای دریافت این بورسیه، متقاضیان باید از طریق پرتال آنلاین دانشگاه اقدام به ارسال مدارک و ثبت نام نمایند. مدارک لازم و فرم ثبت نام باید به آدرس rtg@ait.ac.th ارسال شود.

کمیته مربوطه در دانشگاه پس از بررسی درخواست ها از برندگان این بورسیه برای مصاحبه دعوت به عمل می آورد.

توجه: در مورد این بورسیه ها، خدمات تحصیلی و مشاوره از طرف موسسه ارائه نمی شود بنابراین توصیه میکنیم متقاضیان عزیز برای کسب اطلاعات تکمیلی به لینک زیر مراجعه کنند و مراحل ثبت نام را شخصاً انجام دهند.

» مطلب مرتبط: لینک اطلاعات تکمیلی بورسیه

آخرین مهلت ثبت نام

متقاضیان دریافت بورسیه HM King’s and HM Queen’s Scholarships تا 31 مارچ 2019 فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام آنلاین و درخواست برای بورسیه اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonمشاوره رایگان