بورسیه تحصیلی دانشگاه ملبورن استرالیا – تمامی مقاطع

بورسیه تحصیلی دانشگاه ملبورن استرالیا - تمامی مقاطع

بورسیه تحصیلی دانشگاه ملبورن استرالیا – تمامی مقاطع

یکی از بورسیه های تحصیلی استرالیا بورسیه دانشگاه ملبورن این کشور است که به دانشجویان مقاطع مختلف این دانشگاه تعلق می گیرد و می تواند بخشی از هزینه تحصیل آنها را تأمین کند. در ادامه مطلب ضمن آشنایی مختصر با دانشگاه ملبورن، درباره شرایط مختلف بورسیه این دانشگاه توضیح خواهیم داد.

معرفی دانشگاه ملبورن استرالیا

دانشگاه ملبورن (The University of Melbourne) در سال 1853 با تنها 16 دانشجو و 4 استاد کار خود را در حاشیه شهر ملبورن استرالیا شروع کرد اما حالا در قلب این شهر پررونق و بین المللی قرار دارد و مدت هاست که نه تنها در استرالیا، بلکه در دنیا به عنوان یکی از برترین دانشگاه ها شناخته می شود. این دانشگاه در رده 38 رنکینگ جهانی QS جای دارد و پس از دانشگاه ملی استرالیا، دومین دانشگاه برتر این کشور به حساب می آید.

» مطلب مرتبط: تحصیل در استرالیا

تعداد دانشجویان دانشگاه ملبورن از 16 دانشجوی آغاز کار دانشگاه، حالا به بیش از 46 هزار و 500 دانشجو رسیده است که حدود نیمی از آنها را هم دانشجویان بین المللی تشکیل می دهند. در میان دانش آموختگان دانشگاه ملبورن نام 4 تن از نخست وزیران استرالیا هم دیده می شود.

بورسیه تحصیلی دانشگاه ملبورن استرالیا در تمام مقاطع تحصیلی سال 2020

the Medley Hall Residential College Bursaries program عنوان بورسیه ای است که دانشگاه ملبورن استرالیا به دانشجویان واجد شرایط این دانشگاه پرداخت می کند. این بورسیه می تواند به دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا) و تمامی رشته ها اختصاص یابد، ضمن اینکه دانشجویان از هر کشوری که باشند (ازجمله خود استرالیا و همچنین ایران) می توانند برای دریافت بورسیه اقدام کنند. البته تعداد دانشجویانی که می توانند از این بورسیه بهره مند شوند، زیاد نیست؛ مبلغ کلی این بورسیه سالانه 280 هزار دلار است و بورسیه پرداختی به هر دانشجو بین 1000 تا 29500 دلار می تواند باشد.

زمان ثبت نام بورسیه

متقاضیان دریافت بورسیه، تا 14 فوریه  2020 /  25 بهمن 1398 برای ثبت نام فرصت دارند.

چگونگی درخواست بورسیه تحصیلی دانشگاه ملبورن استرالیا

متقاضیان بورسیه، ابتدا باید از دانشگاه ملبورن پذیرش بگیرند و سپس با فرستادن ایمیل به آدرس medleyhall-info@unimelb.edu.au برای دریافت فرم تقاضا اقدام کنند.

مدارک لازم

برای اخذ پذیرش از دانشگاه ملبورن مدارک زیر مورد نیاز است:

  • مدارک تحصیلی و ریز نمرات
  • رزومه تحصیلی یا CV
  • انگیزه نامه
  • توصیه نامه
  • کپی پاسپورت
  • مدرک زبان

دیدگاه (4)

  • مبینا پاسخ

    سلام وقت بخیر این بورسیه تقریبا میشه گفت ب این شکل هست ک فقط ی هزینه ای از کل شهریه رو خودشون پرداخت میکنند؟ خود شهریه چقدر هست ک 1000 تا 29هزاردلار بورسسه میدن؟

    22 آبان 1398 در 20:34
  • مبینا پاسخ

    سلام وقت بخیر این بورسیه تقریبا میشهگفت ب این شکل هست ک فقط ی هزینه ای از کل شهریه رو خودشون پرداخت میکنند؟ خود شهریه چقدر هست ک 1000 تا 29هزاردلار بورس میدن؟

    22 آبان 1398 در 20:32
  • مریم محمدی پاسخ

    مدرک زبانم*

    15 مهر 1398 در 15:07
  • مریم محمدی پاسخ

    با سلام برای فوق دکتری هم میشه بورسیه گرفت؟ مردک زبانم فقط دکتری در رشته اموزش زبان انگلیسی هست میشه برای سال بعد اقدام کرد؟ چون دفاع از پایان نامه ام مونده هنوز
    لطفا برای post doc هم اگه جایی بورسیه میده منم از طریق ایمیل در جریان بذارید سپاس

    15 مهر 1398 در 15:06

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonمشاوره رایگان