بورسیه تحصیلی دانمارک – مقطع دکترا

بورسیه تحصیلی دانمارک

بورسیه تحصیلی دانمارک – مقطع دکترا

بورسیه تحصیلی دانمارک

بورسیه CBS توسط مدرسه تجارت کپنهاگ Copenhagen Business School به دانشجویان ممتاز بین المللی برای تحصیل در مقطع دکترا در دانمارک و برای سال تحصیلی 2019-2018 اعطا می شود.

» مطلب مرتبط: تحصیل در دانمارک

مقطع

دکترا

رشته

رشته های علوم اجتماعی و علوم سیاسی

موارد تحت پوشش بورسیه مدرسه تجارت کپنهاگ

این بورسیه شامل پوشش کامل شهریه، فراهم کردن دفتر کار، بلیط هواپیما و حقوق ماهانه می باشد. حقوق ماهانه بر اساس قوانین دولت دانمارک از 3100 یورو در ماه تا 3900 یورو در ماه بسته به تخصص و کیفیت دانشجو متغیر می باشد.

شرایط مورد نیاز برای دریافت بورسیه مدرسه تجارت کپنهاگ

متقاضیان دریافت این بورسیه باید دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته های مرتبط با علوم اجتماعی با معدل بالای 17 از دانشگاههای معتبر باشند. همچنین متقاضی باید تسلط کامل به زبان انگلیسی داشته باشد (مدرک آیلتس با نمره 7 به بالا)

چگونگی درخواست برای بورسیه مدرسه تجارت کپنهاگ

برای دریافت این بورسیه، متقاضیان باید از طریق پرتال آنلاین دانشگاه اقدام به ارسال مدارک و ثبت نام نمایند. در هنگام ثبت نام آنلاین باید یک پروپوزال تحقیق 5 صفحه ای که دربرگیرنده سوال اصلی تحقیق، خلاصه ای از چارچوب اصلی و متدولوژی مد نظر، نقشه راه و موارد مورد نیاز برای پاسخ به سوال تحقیق باشد را به همراه ترجمه رسمی مدرک کارشناسی ارشد با ریز نمرات، رزومه تحصیلی، لیست مقالات منتشر شده، نمونه تجربه کاری مشابه (مانند پایان نامه ارشد) و همچنین مدرک آیلتس خود را آپلود نمایید.

کمیته مربوطه در دانشگاه پس از بررسی درخواست ها از برندگان این بورسیه برای مصاحبه دعوت به عمل می آورد.

توجه: در مورد این بورسیه ها، خدمات تحصیلی و مشاوره از طرف موسسه ارائه نمی شود بنابراین توصیه میکنیم متقاضیان عزیز برای کسب اطلاعات تکمیلی به لینک زیر مراجعه کنند و مراحل ثبت نام را شخصاً انجام دهند.

» مطلب مرتبط: لینک اطلاعات تکمیلی بورسیه مدرسه تجارت کپنهاگ

آخرین مهلت ثبت نام

متقاضیان دریافت بورسیه تحصیلی مدرسه تجارت کپنهاگ تا 15 سپتامبر 2018 فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام آنلاین و درخواست برای بورسیه اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonمشاوره رایگان