بورسیه تحصیلی مالزی در سال تحصیلی 2022-2021

بورسیه تحصیلی مالزی

بورسیه تحصیلی مالزی در سال تحصیلی 2022-2021

بورسیه تحصیلی مالزی
سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، در اطلاعیه ای از اعطای بورسیه تحصیلی مالزی به دانشجویان ایرانی در مقطع کارشناسی ارشد خبر داد. در این اطلاعیه آمده:

با عنایت به برنامه مبادلات فرهنگی، علمی و آموزشی میان جمهوری اسلامی ایران و دولت مالزی و پیرو مذاکرات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با همتایان دولت مالزی، با اعطای تعدادی بورس متقابل در رشته های تحصیلی مختلف در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشدبرای سال تحصیلی 20222021 موافقت نموده است.

بر همین اساس و بنا به سیاستهای اعطایی بورس دولت جمهوری اسلامی ایران علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی :

( https://biasiswa.mohe.gov.my/INTER/index.php)

 نسبت به ثبت نام اولیه در رشته‌ ها و دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (grad.saorg.ir) اقدام نمایند.

شایان ذکر است پس‌ از ثبت ‌نام در سامانه فوق‌الذکر، ضروری‌ است متقاضیان از طریق سامانه اطلاع ‌رسانی اداره‌ کل‌ بورس و اعزام دانشجویان به آدرس Scholarship.Saorg.ir نسبت به ثبت‌نام در سامانه جامع امور دانشجویان (سجاد – Portal.saorg.ir) تا پایان وقت اداری مورخ 20 مردادماه 1400 برابر با 23 آگوست 2120 اقدام نمایند‌.

  • بدیهی است پس از پایان مهلت مقرر به هیچ گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • لازم به ذکر است این ثبت نام به منزله ثبت نام اولیه می باشد و ارزیابی و تایید نهایی پذیرش متعاقباً اعلام خواهد شد.
  • انتخاب متقاضیان برتر براساس سوابق تحصیلی، نمره زبان انگلیسی، سایر توانمندی های علمی و همچنین ارزیابی مصاحبه دانشگاه پذیرنده انجام می گیرد.
  • طبق سیاست های کلی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین اصلاح ماده 35 معافیت تحصیلی مجلس شورای اسلامی مورخ 11/6/1396 درخصوص متقاضیان دیپلمه برای ادامه تحصیل در دانشگاه ها را صرفاً محدود به دانشگاه های داخل کشور نموده است لذا بورس دولت های خارجی شامل دوره های کارشناسی و عمومی رشته های پزشکی نمی باشد.
  • در سال جدید تحصیلی، امکان درخواست مرخصی برای ثبت نام حتی برای ( یک یا دو ترم ) وجود نخواهد داشت.
  • کمیته بررسی اولیه متشکل از نهادهای ذیربط، متقاضیان واجد شرایط اولیه را جهت تصمیم گیری نهایی به شورای مرکزی بورس معرفی می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonمشاوره رایگان