بورسیه دانشگاه فنی نانیانگ سنگاپور – مقطع کارشناسی

بورسیه دانشگاه فنی نانیانگ سنگاپور - مقطع کارشناسی

بورسیه دانشگاه فنی نانیانگ سنگاپور – مقطع کارشناسی

بورسیه دانشگاه فنی نانیانگ سنگاپور

دانشگاه فنی نانیانگ سنگاپور، یکی از برترین دانشگاه های جهان، به دانشجویان خود در مقطع کارشناسی بورسیه اعطا می کند، بورسیه ای که امتیازات قابل توجهی دارد و شرایط مساعدی را برای زندگی و تحصیل در سنگاپور فراهم می کند. در ادامه، به بورسیه دانشگاه فنی نانیانگ سنگاپور می پردازیم اما قبل از آن با دانشگاه فنی نانیانگ سنگاپور آشنا شویم.

معرفی دانشگاه فنی نانیانگ سنگاپور

وقتی در رده بندی QS، برترین دانشگاه قاره آسیا را جستجو کنید؛ نه دانشگاهی از ژاپن یا کره جنوبی، بلکه نام دو دانشگاه سنگاپوری را می بینید که به صورت مشترک و با رتبه جهانی 11، در صدر فهرست برترین دانشگاه های آسیا قرار دارند؛ یکی از این دو دانشگاه Nanyang Technological University است که به شکل کوتاه، NTU خوانده می شود. این دانشگاه همچنین از سوی QS به عنوان برترین دانشگاه زیر 50 سال جهان معرفی شده و در ارزیابی های رشته ای هم، برای تحصیل در رشته های علوم مواد، مهندسی برق و الکترونیک، مهندسی و فناوری، مطالعات رسانه و ارتباطات و شیمی جزو 10 دانشگاه برتر دنیا ارزیابی شده است.

Nanyang Technological University نزدیک 24 هزار دانشجو دارد که حدود 6 هزار نفر آنها دانشجوی بین المللی هستند. نکته جالب توجه دیگر در مورد این دانشگاه، نسبت بالای اعضای بین المللی کادر علمی و آموزشی این دانشگاه است. از 3970 نفری که کادر علمی و آموزشی این دانشگاه را تشکیل داده اند، 2788 نفر غیربومی و بین المللی هستند.

بورسیه دانشگاه فنی نانیانگ سنگاپور – مقطع کارشناسی

Nanyang Scholarship یا CN Yang Scholars Programme عنوان بورسیه ای است که دانشگاه فنی نانیانگ سنگاپور به دانشجویان مقطع کارشناسی این دانشگاه و با هدف حمایت از دانشجویان بااستعداد اعطا می کند. دانشجویان، از هر ملیتی که باشند و در شاخه های تحصیلی مختلف، شامل مهندسی، پزشکی، علوم پایه و علوم انسانی و مدیریت می توانند برای دریافت این بورسیه اقدام کنند.

امتیازات بورسیه

بورسیه دانشگاه فنی نانیانگ به صورت فول فاند و کاملا رایگان است و علاوه بر پوشش کامل شهریه دانشگاه، شامل کمک هزینه زندگی به میزان 6500 دلار سنگاپور در سال، کمک هزینه اسکان تا 2 هزار دلار سنگاپور در سال (برای دانشجویانی که در خوابگاه های NTU ساکن هستند)، 1750 دلار سنگاپور کمک هزینه خرید کامپیوتر و همچنین کمک هزینه سفر تا سقف 5 هزار دلار سنگاپور می شود.

مهلت ثبت نام

متقاضیان دریافت بورسیه، تا 19 مارس 2020 برابر با 29 اسفند 1398 برای ثبت نام فرصت دارند.

شرایط لازم

  • داشتن دیپلم معتبر
  • دریافت پذیرش از دانشگاه

چگونگی درخواست بورسیه

برای دریافت بورسیه دانشگاه فنی نانیانگ، ابتدا باید از این دانشگاه در مقطع کارشناسی پذیرش گرفته و سپس برای ثبت درخواست بورسیه اقدام کنید.

» مطلب مرتبط: اطلاعات بیشتر درباره بورسیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonمشاوره رایگان