بورسیه دانشگاه مدیریت سنگاپور در مقطع کارشناسی

بورسیه دانشگاه مدیریت سنگاپور

بورسیه دانشگاه مدیریت سنگاپور در مقطع کارشناسی

دانشگاه مدیریت سنگاپور (Singapore Management University) به دانشجویان مقطع کارشناسی و برای سال تحصیلی 2020 بورسیه می دهد. بورس دانشگاه مدیریت سنگاپور می تواند یک کمک هزینه تحصیلی قابل توجه باشد که امکان تحصیل در یک دانشگاه معتبر را فراهم می آورد.

معرفی دانشگاه مدیریت سنگاپور

Singapore Management University یا SMU یکی از 3 دانشگاه سنگاپوری حاضر در رده بندی QS است که با کسب رتبه 477 این رنکینگ، در میان 500 دانشگاه برتر دنیا جای گرفته است. این دانشگاه چهل و یکمین دانشگاه برتر دنیا برای تحصیل در رشته مطالعات مدیریت و تجارت شناخته شده و برای تحصیل در رشته حسابداری و امور مالی هم جایگاهی در بازه 100-51 به دست آورده است. این آمار و ارقام و عنوان دانشگاه نشان می دهد SMU یک انتخاب جذاب برای علاقمندان به رشته هایی مثل مدیریت و بیزینس است.

» مطلب مرتبط: تحصیل در سنگاپور (هر آنچه باید بدانید)

ذانشگاه مدیریت سنگاپور در سال 2000 تأسیس شده و با وجود قدمت بسیار کم توانسته اعتبار و شهرت زیادی به دست آورد. این دانشگاه از 6 مدرسه / دانشکده تشکیل شده که عبارتند از: مدرسه حسابداری، مدرسه تجارت لی کنگ چیان، مدرسه اقتصاد، مدرسه سیستم های اطلاعاتی، مدرسه حقوق و مدرسه علوم اجتماعی. 8803 دانشجو در حال حاضر مشغول تحصیل در Singapore Management University هستند که 2023 نفر آنها دانشجوی بین المللی هستند.

بورسیه دانشگاه مدیریت سنگاپور در مقطع کارشناسی برای سال 2020

Ng Kai Wa Scholarship عنوان بورسی است که دانشگاه مدیریت سنگاپور (SMU) از سال 2007 و به دانشجویان مقطع کارشناسی رشته سیستم های اطلاعاتی / Information Systems اعطا می کند. این بورسیه در واقع از سوی  Ng Kai Wa پرداخت می شود که بنیانگذار، رئیس و مدیرعامل InnoMedia Pte Ltd (سنگاپور) است و با دانشکده سیستم های اطلاعاتی دانشگاه مدیریت سنگاپور همکاری نزدیکی دارد.

امتیازات بورسیه

دریافت کننده بورسیه Ng Kai Wa، بسته به شرایطی که دارد؛ بین 5000 تا 7500 دلار در سال کمک هزینه تحصیلی دریافت می کند و این پرداخت می تواند تا 4 سال صورت گیرد که این موضوع هم به شرایط دانشجو بستگی دارد.

شرایط لازم برای دریافت بورسیه

محدودیت ملیت برای دریافت این بورسیه وجود ندارد و شهروندان همه کشورها ازجمله خود سنگاپور می توانند برای دریافت آن اقدام کنند.

متقاضیان دریافت بورسیه دانشگاه مدیریت سنگاپور باید نیاز خود به دریافت این کمک هزینه را با ارائه مدارک مالی اثبات کنند.

ترکیبی متعادل از یک رزومه تحصیلی خوب و فعالیت های غیرآکادمیک از دیگر موارد مورد نیاز برای دریافت این بورسیه است.

چگونگی اپلای برای دریافت بورسیه

برای دریافت این بورسیه باید از دانشگاه مدیریت سنگاپور برای دوره کارشناسی رشته سیستم های اطلاعاتی پذیرش بگیرید و سپس برای دریافت بورسیه اقدام کنید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه بورسیه در وبسایت دانشگاه مدیریت سنگاپور مراجعه کنید.

مهلت ثبت نام

متقاضیان دریافت این بورس تا 1398/12/29 برای ثبت نام فرصت دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonمشاوره رایگان