بورسیه هلند – مقاطع کارشناسی و ارشد

بورسیه هلند - مقاطع کارشناسی و ارشد

بورسیه هلند – مقاطع کارشناسی و ارشد

بورسیه هلند - مقاطع کارشناسی و ارشددانشگاه علمی کاربردی آمستردام هلند به دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خود بورسیه ای اعطا می کند که شهریه آنها را به نصف کاهش می دهد و امکان تحصیل نسبتا کم هزینه آنها را در این دانشگاه فراهم می کند.

بورسیه هلند – AMSTERDAM TALENT SCHOLARSHIP

The Amsterdam University of Applied Sciences یا به صورت کوتاه؛ AUAS دانشگاه بسیار جوانی است که در سال 1993 تأسیس شده است. این دانشگاه، با هدف جذب دانشجویان ممتاز از سراسر جهان، بورسیه ای را به دانشجویان کشورهای خارج از منطقه اقتصادی اروپا (European Economic Area یا EEA) اختصاص داده است. این بورسیه که AMSTERDAM TALENT SCHOLARSHIP یا ATS نام دارد، در پایان هر سال تحصیلی، به دانشجویان واجد شرایط مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد اعطا می شود.

مطلب مرتبط: شرایط تحصیل و زندگی در هلند

امتیازات بورسیه

دانشجویان دریافت کننده AMSTERDAM TALENT SCHOLARSHIP از پرداخت 50 درصد شهریه دانشگاه معاف می شوند. در سال تحصیلی 2021-2020 شهریه سالانه دانشگاه علمی کاربردی آمستردام هلند، 8471 یورو است. البته شهریه این دانشگاه بسته به برخی فاکتورها می تواند خیلی کمتر هم باشد. اینجا می توانید شهریه خود را با توجه به شرایطی که دارید، محاسبه کنید.

رشته ‌های دریافت‌ کننده بورسیه

بورسیه دانشگاه علمی کاربردی آمستردام هلند برای تحصیل در رشته های طراحی، تجارت و مدیریت، بهداشت، فناوری اطلاعات و ارتباطات، رسانه ها و ارتباطات، انسان و جامعه، آموزش، ورزش و تغذیه، فناوری و مهندسی در دسترس است.

شرایط لازم

  • داشتن مدرک زبان انگلیسی (آیلتس 6 یا تافل 80)
  • داشتن سابقه تحصیلی خوب
  • اخذ پذیرش از دانشگاه علمی کاربردی آمستردام
  • دارا بودن شرایط اخذ ویزای هلند

⁩چگونگی اقدام

ابتدا باید از دانشگاه علمی کاربردی آمستردام هلند برای یکی از رشته های ذکرشده در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد، پذیرش بگیرید و سپس برای ثبت درخواست بورسیه اقدام کنید.

آخرین مهلت ثبت نام

متقاضیان پس از اتمام یک سال تحصیلی کامل در تاریخ 31 آگوست، باید درخواست خود را برای دریافت ATS، قبل از 31 دسامبر همان سال ارسال کنند.

مطلب مرتبط: اطلاعات بیشتر درباره بورسیه

دیدگاه (2)

  • سمیه پاسخ

    سلام، میخواستم بدونم دختر من ۲۰سال سن داره ،دیپلم تجربی با معدل بالا داره،مدرک آیلتس داره، اگه بخواد رشته بیزنس که تو قسمت مدیریت میشه رو بخونه بورسیه شاملش میشه و چه جوری؟؟؟؟!!!

    6 مهر 1399 در 16:34
    • بهزاد عیان پور پاسخ

      سلام خانم سمیه
      برای اطلاع از شرایط بورس می تونید از طریق لینک دانشگاه در انتهای صفحه به وبسایت دانشگاه مراجه کنید.

      9 مهر 1399 در 15:11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonمشاوره رایگان