بورسیه پزشکی استرالیا دانشگاه گریفیث

بورسیه پزشکی استرالیا دانشگاه گریفیث

بورسیه پزشکی استرالیا دانشگاه گریفیث

دانشگاه گریفیث استرالیا یکی از دانشگاه های مورد تأیید وزارت بهداشت ایران برای تحصیل رشته های پزشکی در استرالیا به متقاضیان واجد شرایط، بورسیه پزشکی اعطا می کند. بورسیه پزشکی استرالیا دانشگاه گریفیث به دانشجویان مقطع کارشناسی تعلق می گیرد و می تواند هزینه تحصیل رشته های پزشکی در استرالیا را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

معرفی دانشگاه گریفیث

دانشگاه دولتی گریفیث که در جنوب شرقی ایالت کوئینزلند استرالیا قرار دارد، در سال 1971 تأسیس شده و یک دانشگاه جوان به حساب می آید. این دانشگاه یکی از 20 دانشگاه برتر استرالیا است و با کسب رتبه 320 در رنکینگ QS در میان 500 دانشگاه برتر دنیا جای گرفته است. به اعتبار همین رتبه وجایگاه هم است که نام این دانشگاه را می توان در فهرست دانشگاه های مورد تأیید وزارت بهداشت ایران برای تحصیل پزشکی در استرالیا دید. دانشگاه گریفیث در ارزیابی های رشته ای QS برای تحصیل رشته پرستاری سی و دومین دانشگاه برتر دنیا در سال 2020-2019 شناخته شده است.

دانشگاه گریفیث با میزبانی از بیش از 32 هزار دانشجو، در رده دانشگاه های بزرگ قرار می گیرد و تحصیل بیش از 5 هزار دانشجوی بین المللی در این دانشگاه هم، اقبال دانشگاه و دانشجویان بین المللی به یکدیگر را نشان می دهد. حضور چشمگیر خارجی ها در میان کادر علمی و آموزشی این دانشگاه هم کاملا محسوس است و طبق آخرین آمار؛ 865 نفر از 1931 عضو کادر علمی و آموزشی این دانشگاه را افراد خارجی تشکیل می دهند.

» مطلب مرتبط: تحصیل در استرالیا (هر آنچه که باید بدانید)

بورسیه پزشکی استرالیا دانشگاه گریفیث برای سال 2021-2020

هزینه تحصیل در استرالیا بالا است و گذشته از آن، به طور کلی، برای تحصیل پزشکی در کشورهای مختلف هم باید هزینه زیادی را متقبل شد. هزینه تحصیل پزشکی در استرالیا در سال 30 تا 45 هزار دلار این کشور می شود و با این شرایط عده زیادی توان مالی لازم برای تحصیل پزشکی در استرالیا را نخواهد داشت اما بورسیه هایی که به دانشجویان علوم پزشکی اعطا می شود، می تواند راهی برای تحصیل پزشکی در استرالیا باز کند. بورسیه پزشکی استرالیا دانشگاه گریفیث ازجمله این کمک هزینه ها است.

مبلغ بورسیه

Bachelor of Medical Science Scholarship عنوان بورسیه دانشگاه گریفیث است که از اسمش پیداست؛ شامل دانشجویان مقطع کارشناسی علوم پزشکی (دوره عمومی پزشکی) می شود. این بورسیه یک کمک هزینه 10 هزار دلاری است که در قالب دو مبلغ 5 هزار دلاری، در سال اول دوره کارشناسی پزشکی به دانشجویان پرداخت می شود.

مهلت ارائه درخواست

متقاضیان دریافت بورسیه پزشکی استرالیا دانشگاه گریفیث برای سال 2021-2020 تا 29 نوامبر 2019 / روز هشتم آذرماه امسال (1398) فرصت دارند برای دریافت این بورسیه ثبت نام کنند.

شرایط لازم

بورسیه پزشکی دانشگاه گریفیث استرالیا به دانشجویان همه کشورها می تواند تعلق بگیرد و هیچ محدودیتی از این نظر وجود ندارد. یکی از شروط لازم برای دریافت این بورسیه، داشتن پذیرش مشروط یا غیرمشروط از دانشگاه گریفیث برای یک دوره تمام وقت کارشناسی علوم پزشکی است.

چگونگی اپلای کردن و ارائه درخواست

متقاضیان دریافت بورسیه پزشکی استرالیا دانشگاه گریفیث باید فرم های مختلفی ازجمله نامه اپلیکیشن و کپی مدارک مقاطع قبلی را برای ثبت درخواست خود ارائه کنند. آنها همچنین باید آگاهی و دانش خود را از حرفه پزشکی و همچنین مهارت های مدیریتی و توانایی خود در کارهای گروهی را نشان دهند و دانشگاه را متقاعد کنند که شرایط و شایستگی دریافت این بورسیه را دارند.

با مراجعه به وبسایت دانشگاه گریفیث می توان اطلاعات بیشتری در مورد این بورسیه به دست آورد و به صورت کامل با فرآیند اپلای آشنا شد.

» مطلب مرتبط: ثبت نام آنلاین بورسیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonمشاوره رایگان