تحصیل رایگان در چین اینگونه ممکن است

تحصیل رایگان در چین

تحصیل رایگان در چین اینگونه ممکن است

تحصیل رایگان در چین

تحصیل رایگان در خارج از کشور؛ شاید سخت باشد اما اصلا غیرممکن نیست. بورسیه  های فول فاند و بورسیه های 70 درصدی چین در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا می توانند شما را به این هدف برسانند. تحصیل در چین با توجه به اعتبار دانشگاه های آن و با در نظر گرفتن شرایط مالی آن می تواند گزینه ای جدی برای متقاضیان تحصیل رایگان در خارج از کشور باشد. ما در گروه امیدار می توانیم شما را در مسیر دریافت این بورسیه ها یاری کنیم.

انواع بورسیه تحصیلی چین، مقاطع و رشته ها

بورسیه ها و کمک هزینه هایی که برای تحصیل در چین در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در دسترس هستند، انواع مختلفی دارند؛ برخی از آنها که با عنوان بورس های 70 درصدی شناخته می شوند، هزینه اسکان و تغذیه دانشجویان را هم پوشش می دهند و برخی از آنها (بورسیه های فول فاند) حتی شامل پرداخت حقوق به دانشجویان هم می شوند. برخی هم هزینه اسکان دانشجویان را پوشش می دهند.

نکته دیگر درباره این بورسیه ها این است که این بورسیه ها برای تحصیل در رشته های مختلفی قابل دریافت هستند؛ البته به جز رشته های پزشکی که اصولا دریافت بورسیه آن در هر جایی از دنیا، اگر نگوییم غیرممکن اما بسیار سخت و دشوار است.

شرایط دریافت بورسیه تحصیل چین

ناگفته پیداست که دریافت بورسی که 70 درصد هزینه های دانشجو را پوشش می دهد یا علاوه بر پوشش کامل هزینه ها، به او حقوق هم پرداخت می کند؛ شرایط خاصی دارد و دانشجو، باید عملکرد تحصیلی بالاتر از متوسطی در طول دوران تحصیل خود در مقاطع قبلی به جای گذشته باشد.

داشتن معدل متوسط به بالا، تسلط به زبان انگلیسی و مرتبط بودن دوره های تحصیلی مقاطع کارشناسی و ارشد با دوره دکترا (برای متقاضیان مقطع دکترا) ازمهم ترین معیارهای ارزیابی و گزینش دانشجویان واجد شرایط برای دریافت بورسیه هستند.

تحصیل رایگان در چین با گروه امیدار

گروه امیدار می تواند شرایط شما را برای دریافت بورسیه های تحصیلی چین ارزیابی کرده و در صورت داشتن شرایط، اقدامات لازم را برای ثبت نام و دریافت این بورسیه ها انجام دهد. با ما تماس بگیرید؛ شاید در آینده ای نزدیک، شما هم مشغول تحصیل در چین بودید، بی آنکه هزینه سنگینی برای تحصیل بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonمشاوره رایگان