دکترا در هلند

دکترا در هلند

دکترا در هلند

دکترا در هلند

پذیرش در مقطع دکترا در هلند برای متقاضیان ایرانی به شیوه اکسترنال انجام می شود به این صورت که دانشجویان می توانند برای مدت 4 تا 6 سال به تحصیل در هلند به صورت رایگان بپردازند. از مزایای تحصیل دکترا در هلند می توان به امکان اخذ ویزای همراه برای خانواده متقاضی اصلی و همچنین امکان اخذ اقامت دائم مشروط به اخذ مدرک زبان هلندی اشاره نمود. آزمونی که به زبان هلندی برگزار می شود در واقع آزمون زبان پایه است که نسبتاً آسان می باشد همچنین شایان ذکر است که با اخذ پاسپورت هلندی می توانید به راحتی و بدون اخذ ویزا به بیش از ۱۴۵ کشور جهان از جمله آمریکا، کانادا، استرالیا، انگلستان، نیوزلند و تمامی ۲۸ کشور حوزه اتحادیه اروپا سفر کنید.

مزایای تحصیل در مقطع دکترا در هلند

در ابتدا باید به بیان این نکته پرداخت که دانشگاههای هلند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و در میان دانشگاههای معتبر دنیا در چندین زمینه تحصیلی دارای رتبه ممتاز و سابقه درخشانی می باشند. این دانشگاهها امکانات زیادی مانند دسترسی به کتابخانه های الکترونیکی (امکان استفاده از مقالات سازمانهای آکادمیک دنیا با ارزش چند میلیون دلاری) و مدرنترین ابزار و لوازم سخت افزاری مورد نیاز را به صورت رایگان در اختیار دانشجویان مقطع دکترا قرار می دهند. زبان تدریس در مقطع دکترا در هلند انگلیسی می باشد و نیازی به سپری کردن دوره زبان هلندی برای این مقطع وجود ندارد.

» مطلب مرتبط: تحصیل در هلند

 

همچنین دانشجویان مقطع دکترا در هلند از همان سال اول پژوهش می توانند به صورت رایگان در کنفرانس‌ها و سمینار‌ها و سمپزیوم‌های مختلف علمی و پژوهشی در کشور هلند و یا کشورهای همسایه مانند بلژیک، آلمان، اتریش یا سوئیس شرکت نمایند.

در صورتی که دانشجوی دکترا از کیفیت های لازم برخوردار باشد و فعالیت پژوهشی خود را به نحو احسن انجام دهد دانشگاه مربوطه ممکن است با تایید استاد راهنما فضایی را در محیط دانشگاه به عنوان دفتر کاری به دانشجو اختصاص دهد.

دانشجویانی که دارای سابقه تدریس به میزان کافی باشند می توانند با دریافت حق التدریس ساعتی در کلاسهای دانشگاه به تدریس مشغول شوند.

در نهایت هموطنان عزیز که برای تحصیل در مقطع دکترا در هلند اقدام می کنند باید توجه داشته باشند که مهمترین مسئله برای آنها که به تضمین موفقیت آنها منجر می شود، جلب رضایت کامل استاد راهنما (سوپروایزر) می باشد. به صورت کلی انتظار استاد راهنما این است که شما به صورت واقعی دارای کیفیت های ذکر شده در رزومه و پروپوزال خود بوده و از توانایی انجام پژوهش مورد نظر در زمان تعیین شده برخوردار باشید.

شرایط اخذ پذیرش

  • داشتن مدرک کارشناسی ارشد
  • مدرک ایلتس 6 یا معادل آن در آزمونهای تافل / تولیمو / زبان وزارت علوم

نکته 1: در صورتی که نمره آیلتس شما کمتر باشد می توانید در دوره های آمادگی زبان انگلیسی شرکت کنید. با داشتن نمره 5 آیلتس باید دو ترم و با نمره 5.5 آیلتس یک ترم باید زبان انگلیسی بگذرانید که هزینه هر ترم 2700 یورو می باشد.

نکته 2: در صورتی که متقاضی دارای یک مقاله بین المللی باشد از ارائه مدرک زبان انگلیسی معاف می شود.

 

قابل توجه متقاضیان

متقاضیان تحصیل در مقطع دکترا میتوانند بروزترین اطلاعات خود را در قسمتفرم مشاوره تحصیلی  برای کارشناسان ما ارسال نمایند.
بدیهی است با توجه به حجم رزومه های دریافتی همکاران ما سعی میکنند طی 7 الی 10 روز کاری نتیجه ارزیابی درخواست شما را فقط از طریق ایمیل به اطلاع تان برسانند.
لطفاً تا قبل از دریافت نتیجه ارزیابی از سوی همکاران ما از تماس تلفنی با مجموعه خودداری نمایید.

دیدگاه (33)

  • رویا پاسخ

    سلام
    من ۲۶ سالمه
    فوق لیسانس شیمی هستم
    در زمینه محیط زیست کار کردم
    یک مقاله آی اس آی با ایمپکت ۴.۵ دارم
    یک مقاله هم آندر ریویو
    یک مقاله هم در سمینار دارم
    معدل لیسانسم ۱۶ و ارشدم ۱۷.۲۵ هست
    نمره ۶ ایلتس هم دارم
    ایا شانسی برای گرفتن فول فاند در هلند در مقطع دکتری ددارم
    فارغ التحصیل دانشگاه بوعلی سینا هستم

    21 فروردین 1398 در 18:15
    • بهزاد عیان پور پاسخ

      سلام
      با شرایط شما شاستون در حد متوسطه
      ایلتس 7 با بالا و مقالات بیشتر شانستون رو افزایش میده

      25 فروردین 1398 در 14:40
  • بهمن فاتحی پاسخ

    با سلام من میخوام برای دکتری روان سنجی یا روان شناسی اقدام کنم ولی ایلتس نگرفتم هنوز …میخوام بدونم از چه زمانی میتوان از طریق موسسه شما برای پذیرش دانشگاه و گرفتن ایلتس اقدام کنم ..ممنونم

    12 مرداد 1397 در 19:56
  • حسن علی ویسکرمی پاسخ

    با سلام
    من دکتری تخصصی روان شناسی تربیتی از دانشگاه علامه طباطبایی تهران دارم و 7 ساله عضو هیات علمی دانشگاه لرستان هستم و قصد مهاجرت به هلند برای پست دکتری و کار و اقامت دایم در هلند را دارم. 6 ساله پروانه فعالیت در نظام روانشناسی و کار کلینیکی می کنم و با دستگاه نوروفیدبک کار می کنم. همسرم هم دکتری تخصصی حشره شناسی کشاورزی داره و یک پسر دانشجوی رونشناسی ترم دوم مقطع کارشناسی دارم. مدرک زبان ندارم ولی 5 مقاله انگلیسی و چندین سمینار بین المللی به زبان انگلیسی دارم دارم

    24 خرداد 1397 در 00:30
    • مشاور پاسخ

      سلام
      رزومتون رو به آدرس ایمیل phd@omidar.ir بفرستید، کارشناسان ما بعد از ارزیابی مراتب کار رو بهتون اطلاع میدن.

      26 خرداد 1397 در 13:56
  • میلاد پاسخ

    سلام
    من کارشناسی ارشد مندسی برق از دانشگاه امیرکبیر هستم.
    دو سال سابقه کر در یک پروژه بزرگ دارم. که یک سالبیمه برام رد شده.
    د مقاله هم اماده کردم که یکیو فرستدم ولیجوابش نیومده، الان میتونم مکاتباتم با اساتید رو شرو کنم؟

    1 بهمن 1396 در 17:03
  • مریم پاسخ

    سلام.خسته نباشید.میبخشید که وقتتون رو میگیرم.من رشته لیسانسم حقوقه اما ارشد رو داخل کشور روانشناسی میخونم(دانشگاه سراسرس)به زبان انگلیسی مسلط هستم.میخواستم بدونم ممکن در مقطع دکتری رشته روانشناسی رو به صورت کاملا رایگان ادامه بدم؟

    20 دی 1396 در 14:29
    • مشاور پاسخ

      برای گرفتن اطلاعات کامل در این خصوص لطفا به لینک زیر مراجعه فرمایید.
      بورسیه تحصیلی

      23 دی 1396 در 16:32
  • بهرام پاسخ

    سلام.من دانشجوی دکترا ریاضی دانشگاه تبریزم.استاد راهنمای دوم من از کشور ایتالیا میباشد.در حال حاضر با هزینه ان دانشگاه در حال رفتن برای دوره 6 ماه میباشم.سوالم اینه چطور میتوانم از این فرصت که استاد راهنمای من ایتالیایی است استفاده کنم و برای پست دکترا و اقامت اقدام نمایم.ضمنا احتمال داره در پایان دکترا مدرک من از طرف هر دو دانشگاه تبریز و سالرنو امضا شود.ایا این برای من خوب هست .ممنون

    11 آذر 1396 در 12:45
  • مهرداد از تبریز پاسخ

    با سلام بنده لیسانس مدیریت صنعتی از آزاد واحد تبریز سال83 و فوق لیسانس روابط بین الملل واحد علوم تحقیات آزاد سال 93 میباشم میخواستم امکان داره درمقطع دکتری و رشته های مرتبط مدیریت و اقتصاد یا روابط بین الملل در اروپا با اولویت ایتالیا وهلند پذیرش شویم. درضمن متاهل بوده ویک ثبت اختراع دارم ولی مدرک دوره زبان ومقاله چاپ شده ندارم و اگرشرایط درمقطع دکتری سخت باشه برای فوق لیسانس مجدد برای خودم و کارشناسی برای همسرم که فوق دیپلم حسابداری هستند سال تحصیلی آینده از ایتالیا پذیرش امکان پذیر است و مدرک مورد نیاز زبان برای هر دو چیست؟لطفا راهنمایی نمایید . تشکر

    25 آبان 1396 در 11:35
    • مشاور پاسخ

      سلام
      شما برای گرفتن پذیرش حتماباید مدرک زبان ومقاله داشته باشید
      برای گرفتن اطلاعات بیشتر با گروه مشاوران ما در تماس باشید.تماس باما

      29 آبان 1396 در 17:57
  • اردشیر بورد پاسخ

    سلام
    لطفا بفرمایید منظور از دکتری اکسترنال این است که ما مراحل ثبت نام دکتری را انجام می دهیم ولی در ایران خواهیم بود و گهگاهی برای هماهنگی با استاد راهنما حضوری به هلند خواهیم رفت؟
    یا اینکه باید بصورت تمام وقت در هلند باشیم؟
    سوال 2. اکنون در حال تحصیل دکتری دانشگاه آزاد رشته حسابداری هستم این موضوع کمکی به پذیرش دکتری می کند؟

    23 آبان 1396 در 16:00

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonمشاوره رایگان