زبانکده (آموزش تخصصی آیلتس)

زبانکده آریانا

به زبانکده گروه امیدار خوش آمدید …

با توجه به شرایط موجود در دنیای امروز تسلط به زبان انگلیسی یکی از توانایی های لازم برای ساختن آینده ای بهتر و پیدا کردن موقعیت های مناسب در زندگی افرادی محسوب می شود که قصد تحصیل، زندگی یا کار در کشورهای اروپایی و آمریکایی را دارند.

اگر قصد سفر به خارج از کشور برای ادامه تحصیل دارید باید بدانید تسلط به زبان انگلیسی (یا زبان بومی کشور مقصد) برای موفقیت شما کاملاً ضروری است و بدون دانش زبانی به طور قطع در طول دوره تحصیلی خود به مشکل بر میخورید.

اگر انگلیسی زبان مادری شما نباشد برای تحصیلات بین المللی در اکثر دانشگاه های بین المللی باید برای اثبات توانایی خود در زبان انگلیسی مدرک آیلتس یا تافل ارائه دهید. در حالیکه هر دو آزمون آیلتس و تافل مهارت شما در زبان انگلیسی را به دقت مورد ارزیابی قرار می دهند و هر دو برای هزاران مرکز آموزشی در سرتاسر دنیا معتبر می باشند ولی هر آزمون دارای ویژگی های خاص می باشد. تفاوت آیلتس و تافل را می توان در شیوه، ساختار و معیارهای آموزشی مشاهده کرد بنابراین قبل از اینکه بخواهید در یکی از این دو آزمون شرکت کنید باید شرایط مورد نیاز خود را برای اخذ این مدارک بررسی کنید.

پیشنهاد میکنیم بخوانید: آیلتس IELTS چیست؟ (هر آنچه که باید بدانید)

ما در گروه امیدار با در نظر گرفتن اهمیت یادگیری زبان انگلیسی برای متقاضیان تحصیل در خارج از کشور، اقدام به راه اندازی بخش آنلاین زبانکده نموده ایم تا با بهره گیری از اساتید مجرب و معتبر در این زمینه و با ارائه اطلاعات کلیدی و آموزشهای مفید، سهم کوچکی در موفقیت مخاطبان عزیز در اخذ نمره مطلوب از آزمون آیلتس داشته باشیم.

با ما همراه باشید …

برای مشاهده مطالب مربوط به مهارتهای چهارگانه بر روی گزینه های زیر کلیک کنید:

[mks_col]

[mks_one_half]

ITLES READING

[/mks_one_half]

[mks_one_half]

ielts writing

[/mks_one_half]

[/mks_col]

[mks_col]

[mks_one_half]

ITELS LISTENING

[/mks_one_half]

[mks_one_half]

ielts speaking

[/mks_one_half]

[/mks_col]

Call Now Buttonمشاوره رایگان