سفارش رزومه تحصیلی

در زمان اقدام برای اخذ پذیرش تحصیلی، اکثر دانشگاه ها از شما درخواست ارائه رزومه تحصیلی – Academic CV به عنوان یکی از مدارک لازم برای اخذ پذیرش می نمایند. رزومه تحصیلی شما به منظور نشان دادن مهارتهای لازم برای شرکت در  دوره های مختلف و مواردی مانند احراز صلاحیت برای در اختیار گرفتن فرصت تحقیقات به عنوان دانشجوی PhD به کار می رود.

رزومه تحصیلی برای اخذ پذیرش با رزومه معمول و استاندارد که برای پیدا کردن شغل و یا استخدام به کار می رود متفاوت است. رزومه تحصیلی شما باید شامل توضیحات دقیق درباره سابقه تحصیلی و مدارک اخذ شده باشد. ساختار رزومه تحصیلی کاملاً ساده و روشن می باشد ولی ممکن است برای بعضی کشورها و یا دانشگاه ها بنا به نیاز آنها این ساختار متفاوت باشد بنابراین قبل از اقدام برای نگارش رزومه تحصیلی بهتر است با واحد مربوطه در دانشگاه مورد نظر درباره موارد لازم الذکر در رزومه خود هماهنگی لازم انجام شود.

 مطلب مرتبط: رزومه تحصیلی – Academic CV

با در نظر گرفتن حجم تقاضای زیاد مخاطبین برای ارائه سرویس نگارش رزومه تحصیلی مناسب برای اپلای در دانشگاههای معتبر و منطبق با استانداردهای جهانی تصمیم گرفتیم با همکاری کارشناسان خبره و متخصص در امور تحصیلات بین الملل سامانه درخواست نگارش رزومه تحصیلی را برای متقاضیان راه اندازی کنیم.

در صورتی که شما هم نیاز به نگارش رزومه تحصیلی خود توسط افراد متخصص دارید می توانید با تکمیل فرم زیر ظرف یک هفته کاری رزومه مناسب برای هدف تحصیلی خود را دریافت کنید:

1 اطلاعات فردی
2 سوابق تحصیلی
3 سوابق علمی و پژوهشی
4 پرداخت

Call Now Buttonمشاوره رایگان