تعطیلات و قرنطینه؛ فرصتی برای پیشبرد فرآیند اپلای

تعطیلات و قرنطینه فرصتی برای پیشبرد فرآیند اپلای

تعطیلات و قرنطینه؛ فرصتی برای پیشبرد فرآیند اپلای

تعطیلات و قرنطینه فرصتی برای پیشبرد فرآیند اپلای

سلام. قبل از هر چیز باید از طرف مجموعه امیدار فرار رسیدن سال نو را به شما تبریک بگویم. همه ما سال سختی را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم سال 99 هیچ شباهتی به سال 98 نداشته باشد. برای شما و همه، قبل از هر چیز سلامتی می‌خواهیم و پس از آن، رسیدن به اهداف مختلفی که در زندگی دارید. یک توصیه هم داریم؛ تا جایی که می‌توانید، در خانه بمانید و خطر کرونا را جدی بگیرید.

حالا که شرایط پیش‌آمده، خیلی‌ها را به ماندن در خانه وادار کرده، برایتان یک پیشنهاد داریم؛ تعطیلات اجباری و شرایط خاص این روزها در کنار تعطیلات آغاز سال جدید، فرصت باارزشی است برای آنها که قصد دارند در سال آینده، برای تحصیل در خارج از کشور اپلای کنند. در این روزها می‌توان برخی اقدامات لازم در فرآیند اپلای را انجام داد که یکی از مهم‌ترین آنها آماده شدن برای شرکت در آزمون‌های زبان است، ازجمله آزمون زبان انگلیسی آیلتس که مدرک آن اعتبار زیادی در دانشگاه‌های مختلف سراسر دنیا دارد.

مدرک زبان، کلید موفقیت در اپلای

اگر قصد گذراندن یک دوره انگلیسی‌زبان را در دانشگاه‌های خارج از کشور دارید، مسلما باید زبان انگلیسی بدانید و مهارت‌های 4 گانه زبان شما در سطح بالایی قرار داشته باشد. شاید بگویید همینطور است و می‌توانید با توانایی خود در استفاده از زبان انگلیسی، از پس درک مطالب آموزشی و ارتباط با اساتید و همکلاسی‌ها برآیید؛ اما آیا مدرکی با نمره متوسط به بالا هم دارید که نشان‌دهنده سطح توانایی‌های شما باشد؟ باید بدانید داشتن مدرک زبان انگلیسی (آیلتس یا تافل) برای گرفتن پذیرش از بسیاری از دانشگاه‌های معتبر، لازم و ضروری است و موفقیت در اپلای، بدون داشتن مدرک زبان، ممکن نیست. بنابراین یکی از اولین توصیه‌ها برای متقاضیان تحصیل در خارج از کشور، به این موضوع مربوط می‌شود؛ زبان و بهتر است بگوییم؛ مدرک آن.

چرا آیلتس؟

بسیاری از دانشگاه‌‌ها در کشورهای مختلفی همچون کانادا، انگلستان، استرالیا، نیوزلند و آمریکا آزمون آیلتس را به رسمیت می‌‌شناسند. همچنین به‌منظور مهاجرت به کشورهای کانادا، استرالیا و نیوزلند، داشتن مدرک آیلتس الزامی است. بیش از 10هزار سازمان در جهان مدرک آیلتس را معتبر می‌دانند. وقتی در این آزمون شرکت می‌کنید، می‌توانید مطمئن باشید که توسط مؤسسات آموزشی، کارفرمایان، دولت‌ها و سازمان‌های حرفه‌ای در سراسر جهان به رسمیت شناخته می‌شوید

آنلاین و رایگان، برای آیلتس آماده شوید

حالا که بنابر توصیه‌های بهداشتی، در خانه ماندن، از هر کار دیگری بهتر است؛ می‌توان از این فرصت و شرایط، برای یادگیری بیشتر و بیشتر آیلتس و نکات مختلف مربوط به بخش‌های 4 گانه آن بهره برد. به این منظور کتاب‌ها، اپلیکیشن‌ها و البته وبسایت‌های زیادی در دسترس هستند که یکی از آنها زبانکده امیدار است، با مطالب مختلف، کاربردی و پرنکته‌ای درباره رایتینگ، ریدینگ، لیسینینگ و اسپیکینگ آیلتس که خواندنشان حتما به شما در راه گرفتن نمره موردنظرتان در این آزمون کمک می‌کند.

در طول روزهای پیش رو، مجموعه مطالب آموزشی آزمون آیلتس را در زبانکده امیدار بخوانید و البته از دیگر ابزارها و امکاناتی که برای خودآموزی وجود دارد هم بهره بگیرید تا سطح آمادگی خود را برای شرکت در این آزمون بالا ببرید. مطمئن باشید سرمایه‌گذاری روی این بخش از فرآیند اپلای، برایتان بسیار سودمند خواهد بود.

تلاش می‌کنیم در روزهای آینده، درباره اینکه در این روزها و شرایط ویژه، چه کارهای دیگری می‌توان برای پیشبرد برنامه‌های اپلای انجام داد، باز هم بنویسیم. باز هم سال نو را به شما تبریک می‌گوییم. خیلی مراقب خودتان باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonمشاوره رایگان