نقش گرامر در مهارت Listening

ITELS LISTENING

نقش گرامر در مهارت Listening

ITELS - LISTENING

اگر میخواهید نمره لیسینینگ تان ارتقاء پیدا کند، لطفا روی گرامرتان کار کنید!

شاید باور نکنید اما اغلب افراد بدلیل ضعف در گرامر و ساختارهای جمله، در لیسینینگ نمره از دست میدهند. پس در کنار تقویت گوش تان، روی دانش زبانی و ارتقاء گرامر هم کار کنید. مهارت شنیداری با استمرار در گوش دادن و تمرین درست و مداوم قطعا تقویت میشود. (در خصوص روش های ساده اما بسیار کاربردی در ارتقاء شنیدار بعدا مفصل توضیح خواهم داد) به عنوان مثال شما اگر نقش گرامری کلمه ای که باید در یک جای خالی بنویسید را بدانید، و گوشتان را برای شنیدن آن نوع کلمه تیز کنید، حتما پس از چند بار تمرین به این مهارت دست خواهید یافت. هر چند بایستی ابتدا بتوانید درست بشنوید و سپس با کمک مهارت گرامر، خطاهایتان را کاهش دهید و نمره بهتری بگیرید.

ادامه دارد….

 

نویسنده این مطلب

حمید آزاد

علاقه وافر به زبان انگلیسی سبب شد تا از سن ۲۰ سالگی کار تدریس را آغاز کنم و حالا بعد از گذشت ۱۴ سال و کسب تجارب بسیار در موسسات مختلف و کار با صدها زبان آموز ، با علاقه ای بیشتر و بصورت تخصصی به تدریس آیلتس مشغول میباشم.
در طول هفت سال گذشته که تمرکز اصلی ام بر روی آزمون های بین المللی نظیر آیلتس و تافل بوده و بیشتر دانشجویانم قشر هدفمند جامعه با انگیزه های تحصیلی و کاری در خارج از کشور بوده اند، با دغدغه ها و مشکلات رایج این قشر بخوبی آشنا شده ام و برنامه ریزی مبتنی بر صرفه جویی زمانی و کار دقیق بر روی ضعف های واقعی داوطلبین آیلتس را در دستور کار خودم قرار داده ام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonمشاوره رایگان