بورسیه تحصیلی انگلستان – ویژه بانوان ایرانی

بورسیه تحصیلی کتایون بهبودی

بورسیه تحصیلی انگلستان – ویژه بانوان ایرانی

بورسیه تحصیلی انگلستان – ویژه بانوان ایرانی

بورسیه تحصیلی کتایون بهبودی

این بورسیه که به نام بورسیه تحصیلی کتایون بهبودی Katayoon Behboodi scholarship توسط Royal Holloway, University of London ارائه می شود ویژه بانوان ایرانی می باشد که قصد ادامه تحصیل در انگلستان در مقطع کارشناسی ارشد برای سال 2017 را دارند.

[av_promobox button=’no’ label=’Click me’ link=’manually,http://’ link_target=” color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ box_color=’custom’ box_custom_font=’#0070e8′ box_custom_bg=’#dbdbdb’ box_custom_border=’#dbdbdb’ av_uid=’av-7wpp21′]

[av_font_icon icon=’ue8bf’ font=’fontello’ style=” caption=” link=” linktarget=” size=’20px’ position=’right’ color=” av_uid=’av-5wcgh5′][/av_font_icon] مطلب مرتبط: تحصیل در انگلستان

[/av_promobox]

خانم کتایون بهبودی مدرک کارشناسی خود در رشته کامپیوتر 1982-1979 و مدرک کارشناسی ارشد خود در رشته ریاضی را در سال 1993 از Royal Holloway, University of London دریافت کرده است و هر ساله یک بورسیه به نام ایشان به بانوان ایرانی برای تحصیل در این دانشگاه ارائه می شود.

مقطع

کارشناسی ارشد

رشته

این بورسیه برای تحصیل در رشته های زیر ارائه می شود:

  • ریاضی کاربردی
  • رمز نگاری و ارتباطات
  • فیزیک
  • امنیت اطلاعات

موارد تحت پوشش بورسیه تحصیلی کتایون بهبودی

این بورسیه شامل پوشش کامل شهریه تحصیلی برای یک یا دو سال (بسته به رشته انتخابی) می باشد. شایان ذکر است که متقاضی باید هزینه های زندگی خود را تقبل نماید.

شرایط مورد نیاز برای دریافت بورسیه تحصیلی کتایون بهبودی

  • ویژه بانوان ایرانی با اقامت دائم ایران
  • مدرک کارشناسی در رشته های مرتبط از دانشگاههای معتبر ایران با معدل 18 به بالا
  • مدرک آیلتس با نمره 6.5 به بالا
  • دریافت نامه پذیرش از Royal Holloway, University of London

چگونگی درخواست برای بورسیه تحصیلی کتایون بهبودی

متقاضیان دریافت این بورسیه باید در ابتدا برای اخذ پذیرش از Royal Holloway, University of London اقدام نمایند و پس از اخذ پذیرش می توانند وارد پنل کاربری خود در پرتال دانشگاه شوند و فرم آنلاین درخواست بورسیه را تا قبل از تاریخ 14 ژوئن 2017 تکمیل و ارسال کنند. توجه داشته باشید که انتخاب فرد دریافت کننده بورسیه برای هر سال بر اساس مقایسه شرایط متقاضیان هر سال و انتخاب بهترین گزینه انجام می شود.

توجه: در مورد این بورسیه، خدمات تحصیلی و مشاوره از طرف موسسه ارائه نمی شود بنابراین توصیه میکنیم متقاضیان عزیز برای کسب اطلاعات تکمیلی به لینک پایین مراجعه کنند و مراحل ثبت نام را شخصاً انجام دهند.

[av_promobox button=’no’ label=’Click me’ link=’manually,http://’ link_target=” color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ box_color=’custom’ box_custom_font=’#0070e8′ box_custom_bg=’#dbdbdb’ box_custom_border=’#dbdbdb’ av_uid=’av-3myi2x’]

[av_font_icon icon=’ue8bf’ font=’fontello’ style=” caption=” link=” linktarget=” size=’20px’ position=’right’ color=” av_uid=’av-2sdw61′][/av_font_icon] لینک بورسیه تحصیلی کتایون بهبودی

[/av_promobox]

آخرین مهلت ثبت نام

متقاضیان باید تا قبل از تاریخ 14 ژوئن 2017 برای اخذ پذیرش از دانشگاه و همچنین تکمیل و ارسال فرم درخواست بورسیه اقدام نمایند.


Call Now Buttonمشاوره رایگان