بورسیه تحصیلی مجارستان برای سال ‏تحصیلی ۲۰۲۲-۲۰۲۱

بورسیه تحصیلی مجارستان

بورسیه تحصیلی مجارستان برای سال ‏تحصیلی ۲۰۲۲-۲۰۲۱

بورسیه تحصیلی مجارستان

بنیاد بورس دولت مجارستان با اعطای تعدادی بورسیه تحصیلی در مقطع تحصیلات تکمیلی (ترجیحا دکترای تخصصی) برای سال تحصیلی ۲۰۲۲-۲۰۲۱ موافقت کرد.

مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت با اعلام اطلاعیه بورسیه تحصیلی کشور مجارستان برای سال ‏تحصیلی ۲۰۲۲-۲۰۲۱‏ تأکید کرده است علاقمندان استفاده از این بورس در رشته‌ های علوم پزشکی می توانند با مراجعه به آدرس www.stipendiumhungaricum.hu نسبت به ثبت نام رشته های مربوط در دانشگاه‌ های مورد تائید وزارت بهداشت اقدام کنند.

متقاضیان بورسیه تحصیلی کشور مجارستان حداکثر تا تاریخ ۱۵ ژانویه سال ۲۰۲۱ برابر با ۲۶ دی ماه ۱۳۹۹ می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

متقاضیان مقطع دکترای تخصصی باید نامه پذیرش از استاد دانشگاه مربوط دریافت و ضمیمه مدارک کنند.

مطلب مرتبط: تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در مجارستان

مطلب مرتبط: تحصیل پزشکی در دانشگاه سملوایز مجارستان

پس از ثبت نام در سایت های اعلام شده، ضروری است فرم های پیوست که در سایت مرکز خدمات آموزشی قرار دارد را تکمیل و به آدرس پست الکترونیک مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت ارسال کرد.

متقاضیان ملزم به ارسال درخواست ‌های خود صرفا از طریق آدرس ایمیل شخصی خود هستند و در غیر اینصورت، عواقب ناشی از آن بر عهده خود فرد خواهد بود.

پس از پایان مهلت مقرر به هیچگونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد و این ثبت نام به منزله ثبت نام اولیه است و نتیجه ارزیابی و تائید نهایی پذیرش متعاقبا اعلام خواهد شد.

دانشگاه های مورد تأیید وزارت بهداشت ایران در مجارستان

  1. Semmelweis University Budapest
  2. University Debrecen
  3. University of Pecs
  4. University Szeged

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonمشاوره رایگان